با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

نشست هم اندیشی کارآفرینان و فعالان اقتصادی هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۰:۲۳
کد خبر: ۳۰۰۲۰۳
نشست هم اندیشی کارآفرینان و فعالان اقتصادی هرمزگان با حضور "دریانورد" رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، "دولتی" مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، "مهندس سلیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی، جمعی از مدیران بانکهای عامل وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط و تعدادی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی حوزه های مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست مهندس سلیمی ضمن تبریک پایان موفقیت آمیز مذاکرات هسته ای و پیروزی بزرگ ملت ایران، هدف از این نشست را هم اندیشی کارآفرینان با مدیان استانی و پاسخگویی به مسایل و مشکلات کارآفرینان در جهت بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع موجود بر سر راه بنگاه های اقتصادی ذکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اتخاذ تصمیمات در حیطه مدیران مربوطه بتوان در جهت توانمندسازی بخش خصوصی اقداماتی را انجام داد.

عدم توجه به بخش خصوصی در سطوح تصمیم گیری، کمبود نقدینگی، ورود شرکتهای چند ملیتی و تاثیر آن بر خوشه های اقتصادی، عدم گازرسانی به شهرک های صنعتی، تشکیل کارگروه سرمایه گذاری تسهیل، تشکیل دادگاه تخصصی برای رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی از جمله مسایل و پیشنهاداتی بود که کارآفرینان و فعالان اقتصادی دراین نشست مطرح کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست گفت: بسته سیاستی دولت در رونق بخشی به اقتصاد کشور از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تصویب شده که این امر به فضای کسب و کار کمک کرد.

"دریانورد" در خصوص این نشست بیان داشت: این نشست ها می تواند زمینه را برای شناخت هر چه بیشتر مشکلات بخشهای مختلف اقتصادی فراهم کند و دولت هم در صدد تشکیل پنجره واحد برای تسهیل و روان سازی فرآیند سرمایه گذاری در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: این نشستها همچنین می تواند زمینه را برای اطلاع کارآفرینان و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی از قوانین و مقررات، تسهیلات، منابع و امکانات فراهم نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز