استاندار همدان:

ناجا جلوتر از قانون قدم برندارد

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۰۰۲۰۹
ناجا جلوتر از قانون قدم برندارد
نیکبخت گفت: از فعالان در مجموعه نیروی انتظامی خواست در ارتباط با اجرای قانون، جلوتر از قانون قدم بر ندارد و حقوق شهروندی را مد نظر داشته باشد و آزادی های قانونی مردم را مغتنم بداند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در شورای فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات نیازمند بستری آرام و امنیتی شایسته برای مردم هستیم و در این راستا ناجا بازوی اصلی دولت به شمار می رود.

نیکبخت با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم تصریح کرد: ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی های که به اسم انتخابات ایجاد می شود و پیشگیری از سو استفاده های احتمالی، دقت و اقدام نیروی انتظامی را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ قیمتی اجازه نخواهیم داد سو استفاده ای در انتخابات انجام شود چرا که مسوولان امانتدار مردم هستند.

وی اظهار کرد: باید با فراهم کردن بستر مناسب شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشیم و در این صورت انتخاب مردم، اصلح خواهد بود.

استاندار ادامه داد: مردم آزاده و آگاه و باشعور ایران، خواسته های خود را در انتخابات مطرح می کنند و امید می رود بتوان با امانتداری انتخاباتی سالم برگزار کرد.

نیکبخت تاکید کرد: سلامت انتخابات با مسوولانی است که قانون انتخابات مشخص کرده است و امنیت انتخابات با اعضای شورای تامین است که با جریان انتخابات همکاری و هماهنگی دارند.

استاندار همدان از فعالان در مجموعه نیروی انتظامی خواست در ارتباط با اجرای قانون، جلوتر از قانون قدم بر ندارد و حقوق شهروندی را مد نظر داشته باشد و آزادی های قانونی مردم را مغتنم بداند.

وی گفت: قانون آزادی هایی را برای مردم دیده است که نباید جلوتر از قانون قدم برداشت که در این راستا انتظار می رود ناجا ضمن توجه به حقوق و آزادی های مردم قانون را اجرا کند.

وی تاکید کرد: عوامل انتظامی هر جا احساس کردند که امنیت جمعی یا گروهی یا حضور مردمی یا مراسمی تحت تاثیر پاره ای اقدامات و حرکات افرادی که وظیفه ای ندارند به خطر می افتد، با جدیت ورود کند.

نیکبخت تاکید کرد: آرامش، امنیت، سلامت و دلگرمی مردم واجب تر از هر کاری است و نباید برخی با اقداماتی موجبات بی نظمی شوند یا ایجاد اختلاف کنند.

وی اضافه کرد: چنانچه چنین تحرکاتی شکل گرفت نیروی انتظامی باید ورود کند زیرا نباید وحدت مردم توسط هیچ سازمان، گروه و فردی به خطر بیافتد.

وی نیروی انتظامی همدان را از نیروهای برتر دانست و گفت: مردم قدردان خدمات کارگزاران در تمامی حوزه ها هستند و نیروی انتظامی، امروز نیروی مودب، قانون مدار و علمی است که تلاش آنها برای رضای خدا و آسایش خلق خدا است.

استاندار با موفق خواندن عملکرد انتظامی همدان بیان کرد: تلاش این مجموعه موجب حاکم شدن امنیت در استان شده است و دولت به تلاشهای ارزنده و شایسته این نیرو افتخار می کند.

نیکبخت گفت: همدان استانی بسیار امن و حائز شرایط سرمایه گذاری است و احساس امنیت موجود برای توسعه اقتصادی، ایجاد سرمایه های اجتماعی و فضای باز توسعه و امید تاثیر گذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز