معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان

اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگوی نیاز هیآت های ورزشی استان نیست

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۰۰۲۲۳
اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگوی نیاز هیآت های ورزشی استان نیست
رسول منعم در دومین نشست روسای هیات های ورزشی مریانج گفت: متاسفانه اعتبارات دولتی در سال جاری پاسخگوی نیاز هیئت های ورزشی استان نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ دومین جلسه روسای هیات های ورزشی مریانج در سال جاری در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان مریانج برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون توسعه ورزشی اداره کل همراه بود روسای هیات های ورزشی مریانج به ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود و همچنین ارائه تقویم ورزشی سال 94 خود پرداختند.

در این جلسه رسول منعم گفت: هیئت های ورزشی باید سعی کنند بیشتر ازاسپانسرها و درآمدها، مشکلات مالی خود را برطرف سازند.

وی ادامه داد: متاسفانه اعتبارات دولتی سال جاری جوابگوی نیاز هیئت های ورزشی در استان نیست و باید بخش خصوصی به کمک ورزش بیاید.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خوشبختانه مریانج از استعدادهایی برخوردار است و به برکت انقلاب اسلامی نیز صاحب زیرساخت های منحصر به فرد در کشور است.

وی تصریح کرد: هیئت های ورزشی مریانج باید سعی کنند از این امکانات بهینه استفاده کنند زیرا با این همه امکانات دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای نیست.

منعم گفت: در حال حاضر مقصد اردوهای مختلف ملی و باشگاهی در این شهربرپا می شود و باید با یک برنامه ریزی خوب بتوانید از تجربیات این اردوها استفاده کنید و به نفع هیئت خود استفاده کنند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج با اشاره تقویم ورزشی هیئت های ورزشی گفت: باید هیئت های ورزشی در مریانج بسیار تلاش کنند تا جایگاه ورزش مریانج از سطح سه استان به سطح دو برسد.

وی ادامه داد: امکانات فراهم است و ما هم حمایت میکنیم تا بتوانیم مربیان و داوران رشته های مختلف ورزشی در مریانج افزایش پیدا کنند.

سید امیر حسینی تصریح کرد: باید ورزشکاران و تیمهای خوبی از مریانج به مسابقات استانی و کشوری اعزام شوند تا مقام های درخور شان این شهر کسب شود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه ضیافت افطاری در رستوران مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی برای میهمانان حاضر در این جلسه برگزار شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز