فرماندار خرم آباد:

قرارگاه خاتم الانبیا ۱۵ گلزار شهدای لرستان را ساماندهی می کند

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۰۳۱۷
قرارگاه خاتم الانبیا ۱۵ گلزار شهدای لرستان را ساماندهی می کند
فرماندار خرم آبادگفت: بر اساس تعهد قرارگاه خاتم الانبیا مقرر شده بود این قرارگاه نسبت به ساماندهی ۱۵ گلزار شهید قرار گرفته در مسیر پروژه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری برنا از لرستان، حبیب اله خجسته پور  در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خرم آباد که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: ما هر چه داریم از شهدا داریم لذا همه دستگاه ها بایستی نسبت به ساماندهی گلزار شهدا مشارکت داشته باشند.

فرماندار خرم آباد به استفاده از سرفصل فرهنگی ادارت برای ساماندهی تعدادی از گلزار شهدا در شهرستان خرم آباد اشاره کرد و گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان خرم آباد موضوع تخصیص اعتبار از محل اعتبارات فرهنگی ادارت برای ساماندهی گلزار شهدا مطرح خواهد شد بعد از طرح موضوع از کل ادارت شهرستان استعلام گرفته می شود که توانایی ساماندهی چند مزار را دارند.

خجسته پور اضافه کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان خرم آباد مدیران دستگاه ها را ملزم به پاسخگویی در این رابطه خواهیم کرد و پس از جمع بندی از هر دستگاه خواسته می شود مبلغی که در توان دارند را به حساب بنیاد شهید شهرستان برای ساماندهی گلزار شهدا واریز کنند.

وی بیان داشت: لازم است تمامی بخشداران شهرستان خرم آباد آمار مزار شهدای هر بخش را به همراه تعداد مزارهای ساماندهی نشده را به فرمانداری شهرتان خرم اباد ابلاغ کنند تا نسبت به ساماندهی این مزارها تدابیری اتخاذ شود.

وی بیان داشت: با توجه به تعهداتی که شهرداری خرم آباد سال گذشته نسبت به ساماندهی گلزار شهدا داده است لازم است صورت جلسه مورد نظر را برای فرمانداری ارسال کرده تا از این طریق شهرداری را نسبت به انجام تعهدات خود در این زمینه موظف کنیم.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه عدم ثبات مدیریت در شهرداری خرم آباد باعث عدم عمل کردن به تعهدات مدیران گذشته شده از سوی مدیران جدید شده است عنوان کرد: این در حالی است که وقتی یک شخصیت حقوقی نسبت به عمل به کاری تعهد می دهد تعهد مورد نظر به سازمان ذیربط مربوط می شود و باید اجرایی شود.

خجسته پور از بخشدار بیران شهر خواست طی هفته آینده جلسه ای با حضور نمایندگان راه و شهرسازی، نماینده بنیاد شهید، معاون فرماندار و مدیران کارگاه های قرارگاه خاتم الانبیا که مشغول عملیات راهسازی در منطقه هستند برگزار کرده و از آن ها خواسته شود به تعهدات خود در خصوص ساماندهی گلزار شهدای محدوده اجرای پروژه های خود اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز