امام جمعه همدان در خطبه های نماز عید فطر :

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بر تولید داخل تکیه کرد

۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶:۰۸
کد خبر: ۳۰۰۵۵۸
برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بر تولید داخل تکیه کرد
آیت الله محمدی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بر تولید داخل تکیه کرد گفت: برخی کشورها حتی با نداشتن نفت وضعیت بهتری از ایران دارند لذا ایران با وجود منابع غنی نفت و گاز باید اقتصاد بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، همزمان با عید سعید فطر نماز پرشکوه عید با حضور جمع زیادی از مردم همدان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مصلی این شهر اقامه شد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: تیم مذاکره کننده پس از دو سال تلاش در مذاکره با شش کشور قدرتمند دنیا پیروزمندانه بازگشتند و این نشان می دهد که دشمن را باید مایوس کرد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: دشمنان در برابر ایران کوتاه آمدند و ابراز کردند که اگر توافق نمی کردند اتحاد از بین می رفت و این نشان از ثبات حق و نابودی باطل است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند افزود: وزیر اقتصاد نیز اعلام کرد که اگر تحریم ها برداشته شود به تنهایی نمی توان اقتصاد را ساخت بلکه باید از داخل برای تقویت تولید تلاش کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بر تولید داخل تکیه کرد گفت: برخی کشورها حتی با نداشتن نفت وضعیت بهتری از ایران دارند لذا ایران با وجود منابع غنی نفت و گاز باید اقتصاد بهتری داشته باشد.

آیت الله طه محمدی در بخش دیگر از سخنانش با تبریک عید سعید فطر برگزاری نماز باشکوه عید فطر را جشن پیروزی عنوان کرد و گفت: نماز باصلابت عید فطر در تهران به امامت ولی امر مسلمین اقامه می شود که باید به خطبه های این نماز به خوبی گوش داد و متعهدانه به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با برگزاری آیین های احیا ، ختم قرآن و دعا و نیایش ظرفیت های خوبی برای روزه داران ایجاد شد و برکات بسیار داشت که باید این آثار تا سال آینده حفظ شود.

امام جمعه همدان در ادامه با انتقاد از برخی از هیات امنای مساجد که نماز عید فطر را برگزار کردند گفت: تاکید بر این است که نمار عید فطر به صورت متمرکز در مصلی همدان برگزار شود.

آیت الله محمدی گفت: مصلی همدان ظرفیت پذیرش 40 تا 45 هزار نفر نمازگزار را دارد که برای مسقف کردن آن و امکانات لازم دولت تاکنون کمکهای زیادی کرده است.

وی از مردم خواست برای تکمیل مصلی همدان کمک کنند تا هر چه سریعتر این طرح به اتمام برسد.

نماز با شکوه عید سعید فطر در حدود یک هزار نقطه از استان همدان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به منظور تسهیل تردد نمازگزاران شش مسیر برای مصلی همدان پیش بینی شد و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی از ساعت پنج صبح نمازگزاران را از شش منطقه به مصلی همدان انتقال دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز