تغییر زمان ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۹:۰۰
کد خبر: ۳۰۰۸۱۵
سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس از تغییر زمان ثبت نامه دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای و فنی دانشگاه جامع علمی کابردی به دلیل مصادف شدن با ایام تعطیلات عید فطرخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  سیدمحمد میرحسینی اظهار کرد: ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای و فنی دانشگاه جامع علمی کاربردی که پیش از این قرار بوده از تاریخ 24 تیرماه 94 آغاز شود بنا به تصمیم مسئولین دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور به دلیل مصادف شدن با ایام تعطیلات عید فطر با تاخیر و در مرداد ماه انجام می شود.

وی افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس در دوره مهرماه 94در 20 کد رشته در شاخه های فنی و مهندسی، فرهنگ و هنر، علوم انسانی و مدیریت و خدمات اجتماعی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

سر‌پرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس بیان کرد:  کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی اقدام کنند.

میرحسینی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس در این دوره در 9 کد رشته کاردانی و 9 کد رشته کارشناسی ناپیوسته دانشجو پذیرش می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پذیرش در رشته های کارشناسی مهندسی عمران و کاردانی حرفه ای بازرگانی امور گمرکی برای اولین بار در مراکز علمی کاربردی استان هرمزگان در این مرکز راه اندازی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز