درحاشیه بازدید مدیران کل راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان مطرح شد:

نوسازی مدارس استان نظارت عالیه ۱۲طرح آموزشی راه و شهرسازی را بر عهده دارد

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۰۰۸۲۴
مدیران کل نوسازی مدارس ، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش استان ، رضا حیدری زاده عضوشورای اسلامی شهرو مشاور مدیرکل آموزش و پرورش ،مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو بندرعباس ، معاونین اجرایی و فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از پروژه های آموزشی دردست اجرای اداره کل راه و شهرسازی در مجتمع پیامبر اعظم بندر عباس بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ماشاءا... قاسمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان درحاشیه بازدید از طرح های آموزشی گفت: اداره کل راه و شهر سازی در استان 12پروژه آموزشی را اجرا می کند که این پروژه ها تحت نظارت عالیه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس می باشد.

مهندس قاسمی افزود :از 12طرح آموزشی هشت طرح در مجتمع پیامبر اعظم بندرعباس ، یک پروژه در مسکن مهر شهرستان رودان ، یک پروژه در مسکن مهر شهرستان بندرلنگه و دو پروژه آموزشی در مسکن مهر شهرستان میناب را اجرا می کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطر نشان کرد : از مجموع طرحهای یاد شده در بندرعباس  یک واحد آموزشی تکمیل شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و یک واحد آموزشی دیگر هم با دستور مدیرکل راه و شهرسازی تا مهر ماه تکمیل خواهد شد . همچنین مناقصه  دوواحد آموزشی   برگزار وبه پیمانکار تحویل شده است .

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان در پایان خاطر نشان کرد : اداره کل نوسازی مدارس استان تجهیزات کلاسی دبستان سید حسینی  را تحویل داده وتجهیزات کلاسی واحد آموزشی دیگر این مجتمع که تا مهرماه به بهره برداری می رسد تامین می شود  .

مهندس فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان با قدردانی از حضور بازدید کنندگان گفت : پروژه آموزشی سید حسینی  تکمیل و تحویل شده و یک پروژه دیگر نیز در مجتمع چیامبر اعظم تا مهرماه  به اتمام خواهد رسید . و تجهیزات سرمایشی این دو واحد توسط راه و شهر سازی تامین خواهد شد .

وی افزود : مجتمع عظیم مسکونی پیامبر اعظم بیش از 32هزار واحد مسکونی را در خود جای داده است که قابلیت افزایش آن تا 36هزار واحد مسکونی نیز وجود دارد .

لذا با توجه به جمعیت ساکن نیازمند توجه ویژه مسئولین استان و تامین اعتبار  جهت راه اندازی سریع تر واحدهای آموزشی در حال اجرا و افزایش پروژه های جدید می باشد .

مهندس دستوان در خصوص تکمیل طرحهای آموزشی در دست اجرای راه و شهرسازی استان افزود : این طرحها  پس از تامین اعتبار  به محض تکمیل  در اختیار آموزش و پرورش  قرار  خواهد گرفت .

وی  ازاجرای یک پروژه آموزشی جدید 18کلاسه نیز با نظر آموزش و پرورش در مجتمع پیامبر اعظم خبرداد .

گفتنی است با تکمیل و اجرای طرحهای آموزشی اداره کل راه و شهر سازی 150کلاس درس در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز