نماز با شکوه عید سعید فطر در هرمزگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۲:۵۹
کد خبر: ۳۰۰۸۴۵
نماز با شکوه عید سعید فطر در هرمزگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد
نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم بندرعباس به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد جامع مصلی بندرعباس گفت: با وجود کارشکنی های فراوان دشمنان، اما به دلیل رهبری های به موقع و قاطع رهبر معظم انقلاب از دولت و تیم هسته ای پیروزی شیرینی در مذاکرات بدست آمد.

وی افزود: هرچند که به آمریکا اعتماد نداریم اما صبر ومقاومت شما مردم این بار هم به بارنشست و دربرابر تصیمیم جهانی به مرحله خوبی در مذاکرات هسته ای رسیدیم.

خطیب جمعه بندرعباس اظهار کرد:حوادث یمن معیار خوبی برای شناخت خوی استکبار و مستکبران است که مردم این کشور را در گرسنگی و بی دارویی نگه داشته اند ، مردم یمن به دلیل نداشتن دارو در بیمارستان های کشورشان جا.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری دربخش دیگری ازسخنان خود به وجود صنایع بزرگ در غرب شهر بندرعباس یادآور شد: صنایع بزرگ استان همچون فولاد و آلومینیوم که تا کنون حقوق مردم را نداده و یا کم داده اند لذا انتظار می رود این حق را ادا کنند تا مشکل بندرعباس رفع شود.

همزمان با سراسرکشور نمازعیدفطر با شکوه خاصی در شهرها و روستاهای میناب، رودان، جاسک، بشاگرد، سیریک، حاجی آباد، ابوموسی، بندرخمیر، بندرلنگه، بستک، پارسیان، قشم، کیش وهرمزاقامه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز