شهردار ثامن خبر داد:

اعطای وام مسکن تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۸۵۲
اعطای وام مسکن تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی
شهردار منطقه ثامن مشهد از اعطا وام مسکن تا سقف 50 میلیون تومان در بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، حمید ضمیری، شهردار منطقه ثامن با اشاره به مراحل استفاده از تسهیلات و دریافت وام 50 میلیون تومانی بیان کرد: متقاضیان باید با به همراه داشتن کپی پروانه ساختمانی(2 نسخه)، اصل و 2 نسخه کپی از نقشه جانمایی ملک با مهر شهرسازی، کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه مالک، کپی کلیه صفحات سند مالکیت و نقشه تایید شده ساختمان شامل(پلان فونداسیون، پارکینگ، طبقات بالای پارکینگ، نما و برش ساختمان)در قطع برگه A4 به منظور تکمیل فرم درخواست تسهیلات به واحد شیوه های نوین تامین مالی مراجعه نمایند.
ضمیری با بیان اینکه درخواست متقاضی پس از بررسی و رفع نقص و تایید در کارگروه به اداره بافت و شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سپس به بانک عامل معرفی می گردد، ادامه داد: قبل از عقد قرارداد با متقاضی توسط بانک عامل، پیشرفت پروژه تا مرحله اتمام فونداسیون ضروری می باشد.
شهردار منطقه ثامن با اشاره به اینکه تسهیلات طی 4 مرحله پرداخت می گردد، خاطرنشان کرد: مراحل بدین صورت است که در پایان فونداسیون، 15 درصد، پایان اسکلت و سقف، 25 درصد، پایان سفت کاری، 35 درصد و پایان نازک کاری، 25 درصد از تسهیلات اعطا می شود.
وی ادامه داد: تسهیلات دریافتی قابل تبدیل به فروش اقساطی برای بستگان درجه اول وام گیرنده به شرط احراز شرایط بانک می باشد، همچنین تضمین تسهیلات پرداختی، سند ششدانگ پلاک محل پروژه یا سند قابل ترهین مازاد می باشد.
ضمیری در پایان با بیان اینکه مدت احداث واحدهای مسکونی حداکثر 2 سال و برای موارد بیشتر از آن مطابق نظر بانک عمل می شود، تصریح کرد: نرخ تسهیلات به ازای هر واحد در دوران ساخت 24% و مرحله فروش اقساطی 21% در سال 94 تعیین شده است و مجموع دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی 12 سال می باشد.
نظر شما