گشایش پانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در همدان

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۴:۰۱
کد خبر: ۳۰۰۹۰۰
گشایش پانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در همدان
پانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری همزمان با ششمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه در محل نمایشگاه‌های بین المللی در همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی همدان با اعلام این مطلب اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی به همراه ششمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه با نگاه تخصصی و با رویکرد رونق اقتصادی از 29 تیرماه جاری در همدان برپا می‌شود.

الماسی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای رقابتی بین تولیدات داخلی و خارجی، ایجاد فضایی مطمئن برای آشنایی بیشتر و بدون واسطه خریداران و متخصصان با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع را فراهم کرده و یک هدف غایی نیز دارد و آن ارتقای کیفیت محصولات تولید داخلی برای رقابت با کالاهای خارجی است.

وی تصریح کرد: 70 درصد تولیدکنندگان داخلی و 30 درصد شرکت‌های فروش برند خارجی در این نمایشگاه به ارائه جدیدترین محصولات خود می‌پردازند.

الماسی بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان از استان‌های همدان، تهران، تبریز، قم و اصفهان به همراه نمایندگی شرکت‌های معروف خارجی حضور دارند.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه 65 غرفه در فضای بالغ بر 3 هزار متر مربع و در سالن‌های هگتانه، ابن سینا و الوند برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت سایت جدید نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان در مساحتی بالغ بر 20 هکتار در حال احداث است.

 این دو نمایشگاه از 29 تیرماه جاری الی 2 مردادماه از ساعت 16 الی 22 و روز جمعه این نمایشگاه از ساعت 10:30 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز