با توجه به ابعاد اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی فعالیت ها؛

فرصتی برای اشتباه، سهل انگاری و کم کاری مدیران شهرداری تبریز باقی نیست

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۴:۱۴
کد خبر: ۳۰۰۹۸۳
فرصتی برای اشتباه، سهل انگاری و کم کاری مدیران شهرداری تبریز باقی نیست
نجفی گفت: تعصب و غیرت سازمانی در شهرداری تبریز باید تقویت شود.

شهردار کلانشهر تبریز بر تقویت همت و تعصب سازمانی مجموعه کارکنان شهرداری تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، صادق نجفی با تاکید بر ضرورت وجود غیرت و تعصب سازمانی در بدنه کارکنان و مدیران شهرداری تبریز گفت: با توجه به وظایف گسترده و ماموریت های متنوع شهرداری، حجم تکاپو و فعالیت هایی که در شهرداری تبریز وجود دارد قابل قیاس با سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی نیست.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز با مراجعه روزانه 35 هزار نفر از شهروندان به سازمان ها و مناطق مختلف این سازمان مدیریت شهری بیشترین تعداد مراجعه کننده را دارد، افزود: اکثریت قریب به اتفاق مجموعه شهرداری تبریز انسان های پاک صدیق و تلاشگر هستند اما این حجم تکاپو و فعالیت ایجاب می کند که مدیران با دقت بیشتری در انجام امورات شهروندان فعالیت داشته باشند.

وی با بیان این‌که تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرداری باید در خدمت تکریم ارباب رجوع باشد؛ اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در ابعاد مختلف رفتار، گفتار و رسیدگی به امورات و پرونده‌های جاری باید نمود داشته باشد.

وی با تاکید بر شفاف‌سازی ساز و کار مالی، ادامه داد: مدیران سازمان ها و مناطق مختلف شهرداری تبریز موظف هستند مطابق بخشنامه ها و قوانین فعالیت نمایند تا بهترین و بیشترین خدمات به شهروندان تبریزی صورت گیرد که در این راستا، استفاده بهینه از منابع، شفاف‌سازی ساز و کار مالی، نظارت‌های مستمر و رسیدگی دقیق به گزارش‌های شهروندی و ضرورت حذف ترک تشریفات مزایده‌‌ها گره‌گشا خواهد بود.

شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: ابعاد اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی فعالیت های شهرداری تبریز فرصتی برای اشتباه، سهل انگاری و کم کاری مدیران باقی نمی گذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز