مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

زمینه برگزاری مسابقات بین المللی در مشهد ۲۰۱۷ فراهم می‌شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۲۷:۵۹
کد خبر: ۳۰۱۰۱۴
زمینه برگزاری مسابقات بین المللی در مشهد ۲۰۱۷ فراهم می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مسابقات هندبال جام نهاد ریاست جمهوری را ظرفیتی برای برگزاری مسابقات بین المللی در سال 2017 بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، کوروش صبوریان در نشست خبری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی هندبال نوجوانان نهاد ریاست جمهوری که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مشهد که به عنوان پایتخت معنوی کشور و از سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته می‌شود لذا باید آمادگی برگزاری مسابقات مختلف بین المللی را داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد: در حال حاضر با برگزاری و میزبانی از مسابقات ملی در تلاش برای برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی در سال 2017 هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری خراسان رضوی بتوانیم ورزش استان را توسعه ببخشیم و بتوانیم در سال 2017 در کنار بعد فرهنگی مشهد، ورزش این شهرستان و استان را هم نمایش بدهیم.

صبوریان گفت: مشهد در سال 94 میزبان چندین همایش ملی و مسابقات ملی خواهد بود و بلافاصله پس از این مسابقات میزبان مسابقات کشوری جانبازان و معلولین خواهیم بود و پس از آن مسابقات ملی تکواندو برگزار می‌شود.

وی افزود: در مشهد و خراسان رضوی تمامی زیرساخت‌ها مانند اسکان، پذیرایی، امکانات ورزشی و تمام موارد لازم برای برگزاری مسابقات وجود دارد و با هماهنگی استانداری خراسان رضوی دیگر دستگاه‌های اجرایی در این به ما کمک می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز