قربان محمدی: بنیاد مسکن در تمام مراحل انقلاب یکی از نهادهای موفق بوده است

با به رسمیت شناختن انرژی هسته ای، اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر جهانیان تثبیت شد

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۶:۰۹
کد خبر: ۳۰۱۰۱۹
با به رسمیت شناختن انرژی هسته ای، اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر جهانیان تثبیت شد
محمدی به برنا گفت: همدلی و همزبانی رمز موفقیت و پیشرفت است و با همدلی می‌توان بر مشکلات قشر ضعیف مردم و جامعه اسلامی فائق آمد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: حل مشکلات عمده بیشتر روستاهای دور افتاده وصعب العبور نیازمند همدلی و همزبانی مسئولان استانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، قربان محمدی افزود: خدمات ارائه شده به برخی از روستاهای محروم از سوی بعضی از ادارات خدمات رسان قابل تقدیر است چرا که مردم به واسطه هزینه های فراوان زندگی شهری حاضرند در صورت در اختیار قرار دادن امکانات مهاجرت معکوس به روستاها را از سرگیرند.

وی ادامه داد: انصاف و صداقت؛ دو شرط لازم برای همدلی و همزبانی دولت و ملت است و مهم ترین عامل ایجاد همدلی و همزبانی دولت و ملت، ایمان به خداست زیرا لطف خداوند همیشه شامل حال این نظام شده است.

وی با بیان این‌که بنیاد مسکن در تمام مراحل انقلاب یکی از نهادهای موفق بوده است، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و خلوص نیت مجموعه کارکنان بنیاد مسکن باعث برکت آن شده است.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نام‌گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: همدلی و همزبانی رمز موفقیت و پیشرفت است و با همدلی می‌توان بر مشکلات قشر ضعیف مردم و جامعه اسلامی فائق آمد.

وی اذعان کرد: همدلی موجب پایداری، تحکیم نظام و تقویت روحیه جامعه می‌شود و با توجه به نام‌گذاری سال باید عوامل همدلی و همزبانی را شناخت چرا که یکی از عوامل همدلی و همزبانی دولت و ملت بحث هسته‌ای بود که به لطف پروردگار متعال، امروزه به رسمیت شناختن انرژی هسته ای، اقتدار جمهوری اسلامی ایران برجهانیان ثابت شد.

وی با تاکید بر اینکه همراهی و همدلی ملت و دولت سبب توفیق در کارها می شود، عنوان کرد: ملت و دولت در حکومت اسلامی یگانه هستند و همراهی این دو سبب توفیق در مبارزه با چالش ها و مشکلات می شود ووظیفه مسوولین دستگاه های اجرایی این است که موانع را از سر راه مردم همیشه در صحنه و پشتیبان نظام بردارند زیرا مردم وفاداری و حمایت همه جانبه خود از نظام و دولت را به اثبات رسانده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز