نام نویسی ۳ هزار و ۲۴۳ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی همدان

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۷:۳۱
کد خبر: ۳۰۱۰۶۱
نام نویسی ۳ هزار و ۲۴۳ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی همدان
آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان برای 3 هزار و 243 داوطلب در روزهای پنج شنبه و جمعه اول و دوم مرداد در همدان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ رئیس نظام مهندسی ساختمان همدان گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماری تجربی در رشته‌های هفت‌گانه مهندسی شامل عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، ترافیک، نقشه‌برداری برگزار می‌شود.

امیر متینی فرد تصریح کرد: 2618 مرد و 625 زن برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده‌اند و طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برای ورود به حرفه مهندسی و دریافت پروانه اشتغال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان هفته رشته اصلی عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در بخش‌های طراحی، نظارت و اجرا آزمون می‌دهند اظهار داشت: همراه داشتن کارت عضویت و کارت ورود به جلسه برای داوطلبان الزامی است و داوطلبان می‌توانند کارت ورود به آزمون را از تاریخ از طریق سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.inbr.ir دریافت کنند.

وی افزود: ‌محل برگزاری آزمون‌ها برای مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهرک شهید مدنی برگزار می‌شود و آزمون به صورت کتاب باز برگزار می شود و شرکت‌کنندگانی که حد نصاب تعیین شده در داخل دفترچه‌ها را کسب کنند قبول می‌شوند.

نظر شما