در نشست پارک هرمزگان با فولاد مطرح شد:

برنامه ریزی پارک فناوری هرمزگان برای نقش آفرینی در تولید ۱۰ میلیون تن فولاد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۰:۵۹
کد خبر: ۳۰۱۱۶۲
برنامه ریزی پارک فناوری هرمزگان برای نقش آفرینی در تولید ۱۰ میلیون تن فولاد
رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان از برنامه ریزی این مجموعه برای نقش آفرینی در تولید 10 میلیون تن فولاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس علی فتی در نشست مشترک با دست اندرکاران فولاد هرمزگان با اشاره به پیشرفت صنعت فولاد در هرمزگان افزود: فولاد به عنوان یکی از صنعت های مهم استان نقش زیادی در توسعه و اشتغال استان ایفا کرده است.

وی افزود: با قابلیت هایی که در استان هرمزگان وجود دارد زمینه برای توسعه بیشتر آن نیز فراهم است.

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان به ظرفیت های پارک علم و فناوری در کمک به توسعه فولاد گفت: فولاد هرمزگان می تواند نیازهای فناوری خود را از طریق شرکت های دانش بنیان بومی استان مرتفع سازد.

فتی با بیان اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان به دنبال ایجاد نظام نوآوری در صنایع استان است، خواستار تعامل و همکاری بیشتر صنایع استان با پارک علم و فناوری شد.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته تعاملاتی بین پارک و برخی صنایع از جمله فولاد هرمزگان بوده است، افزود: استفاده از ظرفیت های دو طرف نیازمند تعامل بیشتر است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان خاطرنشان کرد، پارک علم و فناوری با جذب و پذیرش ایده های فناورانه باید زمینه شکوفایی و ورود محصولات واحدها به بازار را فراهم کند.

فتی ادامه داد، ظرفیت های هرمزگان این امکان را می دهد که حمایت بیشتری از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 50 واحد فناور در پارک علم و فناوری مراحل مقدماتی و رشد را طی می کنند، افزود: استفاده از ظرفیت های این واحدها می تواند علاوه بر تامین برخی از نیاز صنایع زمینه شکوفایی اقتصاد دانش بنیان را هم فراهم آورد.

در این نشست همچنین مهندس زارعی معاون فناوری فولاد هرمزگان از رویکرد پارک علم و فناوری هرمزگان استقبال کرد و گفت: فولاد هرمزگان در دراز مدت باید به دنبال تامین نیازهای فنی و تخصصی خود از درون استان باشد.

وی افزود: فولاد هرمزگان آمادگی دارد در این زمینه از شرکت های دانش بنیان  دارای محصولات و خدمات مرتبط حمایت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز