فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه ۲۱خبر داد:

طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان برگزار می گردد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۵:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۱۸۷
طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان برگزار می گردد
طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان برگزار می گردد فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 21 ، از برگزاری طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان ، در راستای غنی سازی اوقات فراغت آنان ، آشنایی با اماکن زیارتی ، فرهنگی و تاریخی و ایجاد فضایی سالم و تأثیرگذار بر تربیت فرزندان ، خبر داد .

به خبر گزاری برنا از غرب تهران، مجید نظام آبادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 21، با اعلام خبر فوق افزود: متولی این طرح، بسیج شهرداری تهران و با محوریت بسیج مناطق 22 گانه می باشد که در راستای رشد و تعالی و نشاط فرزندان کارکنان شهرداری مناطق در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص مدت و محتوای طرح مذکور اظهار داشت: زمان آغاز طرح نشاط و تعالی، سوم مردادماه و تاریخ اتمام آن نوزدهم شهریورماه سالجاری می باشد که در طی این مدت، هر هفته نسبت به اعزام فرزندان کارکنان به مراکز تفریحی، ورزشی، بوستان ها، موزه ها، فرهنگسراها و برگزاری کلاس های متنوع آموزشی و اجرای مسابقات و اهدای جوایز گوناگون، اقدام خواهد شد.

نظام آبادی در ادامه بیان نمود : این اردوی یکروزه ، در سه مقطع تحصیلی دبستان ، راهنمایی و دبیرستان ، برگزار می شود و در خلال آن ، با وعده های غذایی صبحانه ، ناهار و عصرانه ، از شرکت کنندگان پذیرایی بعمل خواهد آمد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 21 ، در پایان تصریح کرد : کلاسهای آموزشی دیگری با موضوعات و عناوین دینی ، عقیدتی ، تربیتی و فرهنگی ، پس از مراجعت از اردو ، تا پایان ساعت کاری اداری برگزار می گردد که هدف از این اقدام ، فراهم نمودن بستری مناسب جهت رشد و تعالی تربیتی و فرا گرفتن آموزه های دینی و اسلامی می باشد .

نظر شما