رئیس فدراسیون ورزش های همگانی:

۲۱درصد مردم در ورزش های همگانی شرکت می کنند

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۶:۵۹
کد خبر: ۳۰۱۲۹۱
۲۱درصد مردم در ورزش های همگانی شرکت می کنند
امیر سرتیپ مجد آرا بیان داشت: 21درصد مردم در ورزش های همگانی شرکت می کنند که طبق سند چشم انداز این رقم باید تا سال 1404 به 50 درصد حضور مردم در ورزش های همگانی برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر سرتیپ مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی استان قزوین حضور یافت و گفت: بهترین سیاست در زندگی و به خصوص در عرصه ورزش داشتن صداقت و اخلاق است که سبب موفقیت انسان در تمام سطوح زندگی می شود.

وی ضمن تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان قزوین در راستای ارتقای ورزش های همگانی خاطر نشان کرد: درایت آقای مشهدی آقایی در توسعه ورزش استان و به ویژه ورزشهای همگانی قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: خوشبختانه تشکیل شورای همگانی در قزوین با حضور استاندار و آقای مشهدی آقایی نقطه عطفی در ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی در این استان شده است و امیدواریم که با انتخاب آقای رضایی به عنوان رییس این هییت شاهد ادامه این پیشرف ها باشیم.

وی با اشاره به طرح کشوری "ورزش برای همه" خاطر نشان کرد: طرح ورزش برای همه در شش ماه دوم سال برنامه ریزی شده است که با اجرای این طرح همه  استان ها موظف می شوند که سالن های ورزشی را به طور رایگان در زمان های خاص در اختیار مردم قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ورزش باید از سیاست بازی به دور باشد تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی بر این است که وابسته به هیچ جریانی نباشد و باید ورزش را از سیاست بازی ها به دور نگه داریم تا ورزش همگانی را از این سطحی که هست بالاتر ببریم.

وی با اشاره به آخرین آمار هایی که در فدراسیون ورزش همگانی جمع آوری شده، گفت: هم اکنون21 درصد مردم در ورزش های همگانی شرکت می­کنند که طبق سند چشم انداز توسعه، این رقم باید تا سال 1404 به 50 درصد حضور مردم در ورزش های همگانی برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سال "آموزش" در حوزه ورزش های همگانی بود گفت: در سال گذشته حدود 1200کلاس مختلف در جهت ترویج و آموزش در این حوزه برگزار شد و همین امر گامی مهم در توسعه فرهنگ ورزش همگانی بود.

4

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز