رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز:

موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز به دانشگاه جامع و تخصصی هوشمند ارتقا می یابد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۰۱۳۵۵
موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز به دانشگاه جامع و تخصصی هوشمند ارتقا می یابد
موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز جزو موسسات رتبه اول سطح بندی کشوری معرفی شد.

موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز در ارزیابی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم، در بالاترین سطح ( سطح اول ) قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، رئیس موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز با اعلام این خبر گفت: طبق سطح بندی و ارزیابی صورت گرفته از طرف دفتر آموزش های عالی غیردولتی وزارت علوم، کلیه موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیر انتفاعی کشور به پنج سطح تقسیم بندی شدند که موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز در سطح اول کشوری قرار گرفت.

دکتر سیدمحمدرضا میلانی حسینی، افزود: از مهم ترین شاخص های مربوط به این ارزیابی می توان به سطح علمی موسسات، تعداد اعضای هیات علمی اعم از تمام وقت و نیمه وقت، امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل، تعداد دانشجویان قبول شده در مقاطع بالاتر، انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی، ارائه خدمات دانشجوئی اعم از تغذیه، مشاوره و راهنمائی و وام های دانشجوئی و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است در سطح کشور تعداد 47 موسسه از میان 369 موسسه آموزش عالی و دانشگاه غیرانتفاعی توانسته اند امتیازهای لازم را کسب کرده و در سطح  اول قرار بگیرند که از استان آذربایجان شرقی صرفا دو موسسه از جمله موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز در این سطح قرار دارند.

موسسه آموزش عالی نبی اکرم ( ص ) تبریز بر اساس برنامه استراتژیک ده ساله، رویکرد ارتقای این موسسه را به دانشگاه جامع و تخصصی هوشمند در سطح منطقه را پیگیری می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز