مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛

کشور به تربیت کودکان قرآنی نیازمند است

۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۰۱۵۵۶
کشور به تربیت کودکان قرآنی نیازمند است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بر اهمیت تربیت کودکان قرآنی برای موفقیت کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از ستاد خبری ششمین نمایشگاه و جشنوراه قرآنی قشم، علیرضا کمساری سه شنبه شب گذشته در بازدید از فعالیت این نمایشگاه گفت: اگر می خواهیم فردای جامعه ما به دور از ناهنجاری ها اداره شود، باید روی کودکان و نسل آینده کشور با رویکرد به قرآن کریم سرمایه گذاری کنیم.

وی با اعلام اینکه فضای غرفه کودک و نوجوان ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم نسبت به دوره های گذشته وسیع تر شده، افزود: یکی از پرطرفدار ترین غرفه های نمایشگاه قرآنی قشم به فعالیت حوزه کودک و نوجوان مربوط می شود که در آن به آموزش قرآن، نماز و آشنایی با داستان های قرآنی توجه ویژه شده است.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، دوره های آموزش مادران و مربیان قرآنی هم یکی از ویژگی های این نمایشگاه بود که تاکنون 300 نفر از بانوان در آن ثبت نام کرده اند.

وی بر اهمیت نقش والدین در تربیت کودکان به سمت قرآن تاکید کرد و گفت: پدران و مادران با تلاوت هر روزه قرآن کریم می توانند ذهن و نگاه فرزندان خود را در مسیر صحیح سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.

کمساری اظهار کرد: خوشبختانه ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم در حد و اندازه های مطلوب برگزار شده و تمام بخش هایی که در نمایشگاه قرآنی تهران وجود داشت در این نمایشگاه نیز به علاقمندان عرضه شده است.

وی با اعلام اینکه از سال آینده نمایشگاه قرآنی قشم با هدف استفاده بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در بهمن ماه برگزار خواهد شد، در عین حال یادآوری کرد که مردم خوب جزیره قشم در ماه مبارک رمضان هم از ویژه برنامه ها و فعالیت های قرآنی، بهره خواهند برد.

ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم به همت سازمان منطقه آزاد قشم از 24 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم دایر شده است، تا دوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز