مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:

برگزاری کنگره شهدای ورزشکار در مهرماه

۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۱۸۰۹
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی کنگره شهدای ورزشکار استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در هفته تربیت‌بدنی کنگره شهدای ورزشکار استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان محمود محمودی‌نیا صبح امروز در نشست مشترک مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با روسای ادارات ورزش و جوانان و رابطین فرهنگی شهرستان‌های استان بیان داشت: یکی از وظایف کارکنان فرهنگی ادارت ورزش و جوانان برگزاری هرچه بهتر گنگره شهداست و ما باید بهره‌برداری نابی از شهدای ورزش برای نسل‌های آینده و جوانان داشته باشیم جوانانی که جامعه هدف ما هستند.

وی گفت: دبیرخانه این کنگره راه‌اندازی شده است و با توجه به اینکه شهدای ورزشکار گرانقدر ما در شهرستان‌ها هم هستند پس شهرستان‌ها در این کنگره باید حضور فعال داشته باشند.

 محمودی‌نیا در ادامه ضمن تشکر از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها افزود: در بسیاری از شهرستان‌ها طرح تکریم رمضان با ورزش بسیار خوب برگزار شد. در گذشته فقط فوتسال در ماه رمضان برگزار می‌شد ولی الان شاهد حضور پررنگ سایر رشته‌های ورزشی هستیم.

محمودی‌نیا همچنین از برگزاری جشنواره ورزشی باهنر خبر داد و گفت: باید برای برگزاری این جشنواره ورزشی نیز تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان:

در حوزه فرهنگ تمرکز ما بیشتر روی ورزشکاران است

معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: در حوزه‌های فرهنگی تمرکز ما بیشتر متوجه ورزشکاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان روح ا... اسدی در نشست مشترک مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با روسای ادارات ورزش و جوانان و رابطین فرهنگی شهرستان‌های استان اعلام کرد: در حوزه فرهنگی و جوانان چهار فعالیت عمده داریم. اولین فعالیت ستاد ساماندهی است. هرشهرستان باید 12 ستاد ساماندهی برای امور جوانان داشته باشد که در بعضی از شهرستان‌ها تعدادی از ستادها هنوز فعال نشده‌اند و در بعضی دیگر فعال شده‌اند که باید در همه شهرستان‌ها هر 12 ستاد فعال شوند.

وی در ادامه به فعالیت‌های دیگر اشاره کرد و گفت: در بحث سمن‌ها مهمترین کار تشکیل و تقویت سازمان‌های مردم نهاد است که این مهم در رشد کمی و کیفی بسیاری از شاخص‌های مثبت در شهرستان‌ها موثر است.

اسدی ضمن اشاره به فعالیت‌های سازنده ستاد ازدواج افزود: باید در هر شهرستان خیرین امر ازدواج شناسایی شوند و مجمع خیرین این امر تشکیل گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز