نایب رئیس فدراسیون کشتی کشور:

تعامل آموزش وپرورش با وزارت ورزش در استعدادیابی ورزشی مطلوب است

۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹:۲۴
کد خبر: ۳۰۱۹۸۹
تعامل آموزش وپرورش با وزارت ورزش در  استعدادیابی ورزشی مطلوب است
نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورگفت:آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی ورزشی حرکت های بسیار خوبی انجام داده است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی کشور :آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی ورزشی حرکت های بسیار خوبی انجام داده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان ،نایب رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی قهرمانی کشور در شهرستان خرم آباد گفت : بخش عمده ای از کار آموزش و پرورش بحث استعدادیابی است و با انعقاد تفاهم نامه بین این دستگاه و فدراسیون های ورزشی می توان نتایج مطلوبی را در ورزش کشور رقم زد .

علیرضا حیدری  افزود : اغلب قهرمانان  و ورزشکاران موفق کشور کار خود را از آموزشگاهها شروع کرده و هدایت آنها به سمت ورزش قهرمانی از مدارس و آموزش و پرورش شروع شده است . وی خاطر نشان کرد : باید آموزش و پرورش امکانات سخت افزاری خود را به کمک و حمایت از فدراسیون ها تجهیز کند و از امکانات نرم افزاری فدراسیون ها برای حرکت علمی و کارشناسی بهره بگیرد . حیدری تاکید کرد : برگزاری این رقابت ها در استان های کشور می تواند علاوه بر استعدادیابی  ، نقاط قوت و ضعف را مشخص کند و در ادامه ی حرکت های منطقی تاثیر گذار باشد . وی در ادامه خواستار تعامل و همکاری بیشتر آموزش و پرورش و فدراسیون های ورزشی شد و افزود : این دو نهاد در شناسایی و پرورش استعداهای ورزشی جوانان و نوجوانان اهداف مشترکی دارند و باید امکانات خود را با هم بسیج کنند تا بهتر به اهداف از پیش تعیین شده برسند . حیدری در پایان سخنان خود گفت : لرستان از تمام بضاعت و ظرفیت خود برای برگزاری شایسته این رقابت ها استفاده کرده و با حمایت های مسئولین  می تواند در آینده بهتر هم ظاهر شود .

دبیر فدراسیون کشتی:

آموزش و پرورش نقش محوری را در آینده ورزش قهرمانی کشور دارد

به گزارش خبرنگار برنا، حمید بنی تمیم در حاشیه رقابتهای کشتی قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور با تقدیر از تلاشهای آموزش و پرورش در برگزاری این رقابتها، افزود: بخش قابل توجهای از ورزشکاران و نیروی انسانی فدراسیونها و مجموعههای ورزشی کشور حاصل تربیت و کار آموزش و پرورش است و با تعامل و همفکری بین فدراسیونها و هیاتهای ورزشی با آموزش و پرورش میتوان به آینده ورزش قهرمانی کشور امیدوار بود .

وی اظهار کرد: فدراسیون دانشآموزی کشور همواره تعامل بسیار خوبی با فدراسیونها دارد و این تعامل میتواند منجر به ارتقای سطح ورزش کشور و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی شود .

دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران حرکت جزیرهای را نوعی انحراف از مسیر اصلی قلمداد و تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش یا فدراسیونهای ورزشی جداگانه عمل کنند در نهایت ورزش کشور است که آسیب خواهد دید.

بنی تمیم با ابراز رضایت از میزبانی لرستان، اضافه کرد: لرستان نمره قابل قبولی در میزبانی این دوره از مسابقات خواهد گرفت، اگرچه ممکن است  ضعفهایی هم وجود داشته باشد، ولی آنچه مسلم بوده این است که لرستان با تمام توان و بضاعت خود در این رقابتها ظاهر شد.

وی از حمایتهای مادی و معنوی آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت: آموزش و پرورش در رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان بسیار مطلوب عمل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز