استاندار ایلام خبر داد؛

افزایش بودجه ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته

۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۴:۳۹
کد خبر: ۳۰۲۰۸۵
افزایش بودجه  ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته
مروارید گفت: بودجه امسال 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: از این میزان اعتبار دو هزار و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ایی و یک هزار و 320 میلیارد ریال نیز اعتبارات جاری است.

محمدرضا مروارید،  با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته میان 26 دستگاه اجرایی توزیع می شود، اظهار کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه جاری استان به مدیریت بحران اختصاص یافته است.

وی افزود: برنامه محوری متعادل و متوازن و توزیع منابع بر اساس عدالت و با رویکرد توجه به شهرستان های کمتر توسعه یافته و محروم از رئوس برنامه های مدیریت ارشد استان برای سال 94 است.

مروارید یادآور شد: قانون گرایی و نگاه فرا دستگاهی باید در برنامه های مدیران ارگان های اجرایی لحاظ شود و توجه به مسایل کلان استان از رویکردهای اساسی در توسعه ایلام است.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی از فرصت های بسیار خوبی است که فراروی مدیران اجرایی بویژه در حوزه های منابع طبیعی و مبارزه با بیابان زایی است که باید از این امکان بهره لازم را ببرند.

استاندار ایلام بخش قابل توجهی از موفقیت دستگاه ها را مرهون تلاش مدیران دانست و گفت: مسوولان نهادهای مختلف برنامه ریزی برای جذب اعتبارات ملی را از مهم ترین رویکردهای خود قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز