وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

ورود نسل سوم موبایل به تویسرکان

۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۰۲۰۹۱
ورود نسل سوم موبایل به تویسرکان
محمود واعظی از ورود نسل سوم موبایل در سال جاری به تویسرکان خبر داد و افزود: مشکل پوشش تلفن همراه تعدادی از روستاها نیز رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری تویسرکان با اشاره به اینکه دولت در دو سال گذشته با مشکلات زیادی برای عمل به وعده‌های خود مواجه بوده، خزانه خالی، وعده اجرای پروژه‌های عجیب و غریب از قبل، مسکن مهر و... را برخی از این مسائل دانست.

وی با اشاره به اینکه اما با وجود مشکلات دولت یازدهم اقدامات خوبی به ثمر رساند، دلیل این امر را صادق بودن دولت با مردم دانست و تاکید کرد: دولت همان‌گونه که امام (ره) و رهبری مردم را باور داشتند، ملت قوی و ولایی ایران اسلامی را باور کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مردم از مواجهه دولت با مشکلات متعدد مطلع بودند؛ گفت: سرکوب دولت قبل مسئله‌ای را حل نمی‌کند باید نگاه‌ها را به آینده معطوف کنیم.

وی به رسمیت شناخته شدن مسئله هسته‌ای را مایه غرور مردم خواند و افزود: ما همواره از انتقاد استقبال کرده و معتقدیم جامعه بدون انتقاد می‌میرد، البته باید انتقاد و تخریب از هم تمیز داده شود.

واعظی با اشاره به اینکه نباید از موقعیت بعد از مذاکرات و برداشته شدن تحریم‌ها غافل شد، گفت: بعد از تحریم‌ها حتماً باید برنامه استراتژیک داشته باشیم و سیاست ما بر اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد زمینه برای سرمایه‌گذاری نباید تنها به پایتخت ختم شود ابراز کرد: سرمایه‌گذاری باید در قالب برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار ایجاد اتاق فکر شد و گفت: باید بهره‌برداری کامل و درست از شرایط باز بعد از مذاکرات در راستای منافع و اهداف کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به تمرکز‌زدایی و عدم تصدی‌گری از سوی دولت و ورود بخش خصوصی تاکید کرد: نقش دولت سیاست‌گذاری، هدایت و نظارت است نه تصدی‌گری.

واعظی در ادامه سخنانش با اشاره به پیگیری شکل‌گیری دولت الکترونیک در تویسرکان گفت: برنامه دولت الکترونیک تویسرکان در دستور جلسه فردا در همدان بررسی می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با 300 نفر در خصوص ICT گفت: برای تبدیل ICT در 13 روستای تویسرکان به دفاتر پیشخوان کمک می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عدم وجود مشکل تلفن ثابت در روستاها افزود: 66 روستای تویسرکان دارای اینترنت و 33 روستا هم تا پایان سال جاری از این نعمت برخوردار خواهند شد.

وی از ورود نسل سوم موبایل در سال جاری به تویسرکان خبر داد و افزود: مشکل پوشش تلفن همراه تعدادی از روستاها نیز رفع خواهد شد.

واعظی در پایان سخنانش با ابراز خوشحالی از حضور در تویسرکان گفت: بنده از روحیه همدلی و باصفای بین مسئولان شهرستان تویسرکان لذت بردم.

 

نظر شما