مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین:

۶۴درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۶:۳۳
کد خبر: ۳۰۲۳۰۶
۶۴درصد جمعیت استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
علیرضا محسنی گفت: 788 هزار و 438 نفر که 64درصد جمعیت استان قزوین را شامل می شود تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا محسنی مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین بیمه را نهاد تامین کننده امنیت اجتماعی برای آحاد جامعه دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد غیردولتی است که با مشارکت مردم و بیمه شدگان خود و بخش کوچکی از درآمدهای عمومی دولت اداره می شود.

علیرضا محسنی  افزود: در حال حاضر هشت شعبه اصلی و شش کارگزاری بیمه وظیفه خدمت رسانی به مردم این استان را در دو بخش ارائه خدمات 18 گانه بیمه ای و نیز در بخش درمانی بر عهده دارند.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن 233 هزار و 219 بیمه شده اصلی و 57 هزار و 607 مستمری بگیر در این استان، افزود: 788 هزار و 438 نفر که 64 درصد جمعیت استان قزوین را شامل می شود که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، در حال حاضر 16هزار و 54کارگاه بیمه های خود را به تامین اجتماعی واریز می کنند که 90درصد آنان واریزی های خود را به صورت الکترونیکی پرداخت می نمایند.

این مسوول با اشاره به اینکه در دو ماه نخست امسال یک هزار و 143 بازنشسته داشته ایم، اضافه کرد: متاسفانه تعداد بازنشستگان ما با روند صعودی خود، سالانه با افزایش 10درصدی روبرو است، در حالی که ورودی بیمه شدگان ما سالانه تنها یک درصد می باشد که امیدواریم با پویایی بخش های صنعت و تولید در آینده شاهد افزایش ورودی بیمه شدگان خود باشیم.

محسنی به عمر 62ساله این سازمان در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به تورم 14درصدی سال گذشته ما در این بخش توانستیم 15 تا 17درصد افزایش حقوق را برای بیمه شدگان خود اعمال نماییم.

وی میزان پرداخت ماهانه بیمه شدگان در استان قزوین را 677میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به میزان دریافت مطالبات و حق بیمه ماهانه بیمه شدگان از کارفرمایان که 300میلیارد ریال است، کسری قابل توجهی در پرداخت حقوق به 57 هزار خانوار مستمری بگیر این استان داریم و این در حالی است که کارفرمایان ما در این استان دو هزار و 600میلیارد ریال بدهی نیز به ما دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز