معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی محصولات تولید شده توسط بانوان استان درآینده نزدیک

۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۷:۲۷
کد خبر: ۳۰۲۳۶۳
راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی محصولات تولید شده توسط بانوان استان درآینده نزدیک
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، جلسه بررسی، طراحی و راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی محصولات تولید شده توسط بانوان استان، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احسان ارکانی اظهار داشت: این جلسه با هدف ارائه راهکارهای مناسب و حمایت از فروش محصولات و تولیدات بانوان استان، برگزار شده است.
وی افزود: پیرو دستور استاندار محترم، مقرر شد به منظور ساماندهی فروش محصولات بانوان تولید کننده و در راستای توسعه و حمایت از اشتغال خانگی و تولیدات داخلی بانوان، کمیته محتوایی کارگروه ضمن برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان و کارشناسان دستگاه های اجرایی، اطلاعات مورد نیاز جمع آوری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: پس از تجمیع اطلاعات، سایتی به منظور فروش اینترنتی و بر اساس اطلاعات موجود، به صورت آزمایش راه اندازی خواهد شد.
در این جلسه مباحثی در خصوص حمایت های اجتماعی، بیمه، اعطای تسهیلات کارآفرینی، ارائه آموزش های مهارتی و توانمند سازی حرفه ای، توزیع و فروش محصولات و ... مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است؛ مدیران کل امور زنان و خانواده و فناوری اطلاعات استانداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی، پست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهزیستی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در این جلسه حضور داشتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز