کمبود نقدینگی و عدم فروش محصولات مهمترین مشکلات واحدها های تولیدی در ملایر

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۹:۳۱
کد خبر: ۳۰۲۴۲۴
کمبود نقدینگی و عدم فروش محصولات  مهمترین مشکلات  واحدها های تولیدی در ملایر
غلامرضا کارگر با اشاره به مشکلات موجود واحدهای تولیدی، صنعتی شهرستان ملایر کمبود نقدینگی و عدم فروش محصولات را از مهمترین مشکلات این واحدها دانست و گفت: این مشکلات باعث تعطیلی و یا نیمه‌فعال شدن واحدها شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و حمایت از کارگران و مشاغل موجود مهمترین وظیفه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 30 هزار کارگر در واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان ملایر مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات کارگران عدم پرداخت به موقع حقوق و حق بیمه از سوی کارفرماست افزود: رفع مشکلات این قشر جزو اولویت‌های این اداره است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر عنوان کرد: کارگرانی که در واحدهای تولیدی و صنعتی با کارفرما مشکل داشته و نتوانسته‌اند از طریق سازش مشکل خود را حل کنند با تنظیم شکایت به این اداره مراجعه می‌کنند.

وی گفت: بررسی شکایات کارگران در این اداره توسط واحد روابط کار انجام می‌شود که با بررسی مشکل شکایت پیگیری و بعد از طی مراحل قانونی نسبت به احقاق حقوق کارگران اقدام می‌شود.

کارگر با اشاره به مشکلات موجود واحدهای تولیدی، صنعتی شهرستان ملایر کمبود نقدینگی و عدم فروش محصولات را از مهمترین مشکلات این واحدها دانست و گفت: این مشکلات باعث تعطیلی و یا نیمه‌فعال شدن واحدها شده است.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات واحدهای مشکل‌دار با برنامه‌ریزی استانداری تمام کارگاه‌ها شناسایی‌ شده و مشکلات آنان در برگه‌های مخصوص ثبت و با ارسال به استانداری با اداره کل مربوطه مطرح‌ و بررسی می‌شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر با بیان اینکه همه واحدهای صنعتی یک نماینده کارگری دارند خاطرنشان کرد: نمایندگان ما دائماً از کارگاه‌های تولیدی بازدید کرده و نسبت به رفع مشکلات کارگران اقدام می‌کنند.

نظر شما