مدیرعامل شرکت ایرانسل مطرح کرد

۸۷ شهر در کشور زیر پوشش ۴G ایرانسل هستند

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۱:۰۱
کد خبر: ۳۰۲۴۷۱
۸۷ شهر در کشور زیر پوشش ۴G ایرانسل هستند
قلمبر دزفولی افزود: 248 شهر و 148 دهستان در کشور زیر پوشش 3G ایرانسل هستند و 87 شهر نیز از خدمات 4G ایرانسل برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت ایرانسل در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه 5 هزار و 400 سایت ایرانسل در کشور ایجاد شده است، اظهار داشت: از شهریور ماه سال گذشته پروانه 3G و 4G برای این شرکت صادر شده است.

وی افزود: 248 شهر و 148 دهستان در کشور زیر پوشش 3G ایرانسل هستند و  87 شهر نیز از خدمات 4G ایرانسل برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت ایرانسل با اشاره به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در مصرف دیتای کشور تصریح کرد: ایرانسل پائین‌ترین تعرفه‎های دیتا را در کشور دارد.

وی بیان کرد: شرکت ایرانسل با داشتن 22 هزار دیتا و 7.5 میلیون مشترک بزرگترین اپراتور دیتای کشور را دارد و در این راستا استان همدان زمینه پوشش 3G و 4G جزء پنج استان برتر شکور است.

دزفولی گفت: 750 هزار مشترک ایرانسل با 455 سایت در استان همدان فعال است و 69 سایت نیز در حال ایجاد است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 320 میلیارد تومانی شرکت ایرانسل در استان همدان عنوان کرد: 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیز در حال انجام است که تا پایان امسال در مجموع میزان سرمایه‌گذاری در استان همدان به 360 میلیارد تومان می‎رسد.

مدیرعامل شرکت ایرانسل افزود: میزان مصرف دیتا در کشور 6 برابر و سرعت دسترسی به اینترنت به میزان 100 برابر افزایش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز