تیرانداز ملی پوش قزوینی؛

همه تلاشم را برای کسب مدال به کار می گیرم

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۳:۱۲
کد خبر: ۳۰۲۵۱۵
همه تلاشم را برای کسب مدال به کار می گیرم
اسماعیل عبادی گفت: همه تلاشم را به کار می گیرم تا در دانمارک برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل عبادی تیرانداز استان قزوین و دارنده مدال طلای تیراندازی بازیهای آسیایی اینچئون، به همراه تیم کامپوند برای حضور در مسابقات جهانی در دانمارک که مهم ترین تورنمنت این رشته است، به این کشور اعزام شده و از امروز رقابت هایش را در رقابتهای جهانی آغاز می کند.

وی درخصوص مسابقات جهانی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان کامپوند مهم ترین مسابقات این رشته است که هر دو سال یک بار برگزار می شود و تمام کشورهای مطرح دنیا در آن شرکت می کنند. برعکس دیگر مسابقات کامپوند که هر کشور 4نماینده دارد، در این تورنمنت از هر کشور 3ورزشکار که بهترین های کشور خود هستند شرکت می کنند و همین موضوع سطح مسابقات را بالا می برد.

عبادی درخصوص آمادگی تیراندازان رشته کامپوند برای مسابقات جهانی گفت: از 15فروردین در اردو زیر نظر کادر فنی مشغول تمرین هستیم و دو بار هم برای برگزاری مسابقات به چین و ترکیه رفتیم که در چین نتایجمان خوب نبود اما در ترکیه نقره تیمی گرفتیم.

وی ادامه داد: تیم کامپوند ایران در سه بخش تیمی، انفرادی و میکس در مسابقات جهانی شرکت می کند و من شخصا همه تلاشم را به کار می گیرم تا در دانمارک برای کشورم افتخار آفرینی کنم و مدال بگیرم.

عبادی درباره احتمال حضور کامپوند در المپیک 2020 گفت: صحبت هایی شده که رشته کامپوند به المپیک 2020 اضافه شود اما هنوز چیزی قطعی نیست. اگر این اتفاق رخ بدهد و کامپوند به المپیک اضافه شود من هم تا آن زمان تیر می اندازم و سعی می کنم در المپیک حضور داشته باشم.

وی در خصوص اهمیت سن و سال در رشته کامپوند خاطرنشان کرد: در رشته ریکرو سن و سال اهمیت دارد اما در کامپوند اینطور نیست، آنچه من در ایران و کشورهای دیگر دیده ام هرچه سن تیراندازان در کامپوند بالاتر می رود توانایی آنها هم بیشتر می شود و رکوردهای بهتری می زنند، مثلا میانگین سنی تیم ملی آمریکا که بهترین در دنیا است، 50 سال است و این نشان می دهد سن و سال بالا در کامپوند جواب می دهد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز