علیرضا احمدی:

اساس دولت تدبیر و امید خدمت‌رسانی به مردم است

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۷:۳۹:۰۲
کد خبر: ۳۰۲۷۲۳
اساس دولت تدبیر و امید خدمت‌رسانی به مردم است
هوشنگ بهاری به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان صحنه معرفی شد.

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولین محلی در سالن جلسات مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: اساس دولت تدبیر و امید خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم است.

دکتر علیرضا احمدی  اظهار داشت: یکی از رویکردهای دولت، افزایش سطح خدمات سلامت به مردم بوده و در این راستا شاهد تحولات عظیم در این بخش در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: فرصت‌ها زودگذر است و پست‌ها امانتی است که به افراد سپرده می‌شود و انتظار مردم در بخش بهداشت و درمان با وجود همه خدمات خوب انجام شده، بیشتر از این است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باید تعادل بین ارباب رجوع و ارائه خدمات در خانه‌های بهداشت ایجاد شود و نباید در برخی مراکز با شلوغی و ازدحام مراجعه کننده و در برخی دیگر با مراجعان محدود مواجه باشیم.

دکتر پیمان پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه نیز گفت: این که شهرستان صحنه دارای ظرفیت بسیار بالایی برای کار درمانی است، همه ما باید سعی کنیم خادم مردم باشیم و مطالبات آنان را پیگیری نماییم.

گفتنی است که در پایان این مراسم از خدمات پیمان پاکزاد سرپرست قبلی شبکه بهداشت و درمان صحنه با اهدای لوح سپاس، قدردانی و با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، هوشنگ بهاری به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان صحنه معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز