تیم تنیس روی میز همدان قهرمان مسابقات چهارجانبه جانبه قم شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۸:۲۶:۱۰
کد خبر: ۳۰۲۷۳۶
تیم تنیس روی میز همدان قهرمان مسابقات چهارجانبه جانبه قم شد
محسن افروخته گفت: در مسابقات چهارجانبه جانبه تنیس روی میز قم تیم همدان به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیات تنیس روی میز استان در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان اظهار داشت: مسابقات چهارجانبه پینگ‌پنگ ویژه بانوان در استان قم برگزار شد و شرکت کنندگان در بخش انفرادی و همچنین دوبل و تیمی رقابت جذابی را به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات با حضور پینگ‌پنگ‌بازانی از هیات البرز، هیئت همدان و بازیکنانی در قالب دو تیم شرکت کننده از هیئت پینگ‌پنگ استان قم به میزبانی سالن اختصاصی خانه پینگ‌پنگ در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌ تیر قم به انجام رسید.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان خاطرنشان کرد: برحسب شمارش امتیازات حاصله تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها تیم تنیس روی میز دختران هیات استان همدان موفق به کسب عنوان نخست شد و عنوان نائب قهرمانی به تیم هیات تنیس روی میز استان قم رسید و مقام سومی این رقابت‌ها از آن تیم هیات البرز شد تا پرونده این مسابقات در بخش تیمی بسته شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر برگزار کننده مسابقات این پیکارها به روش دوره‌ای برگزار شد و در پایان در بخش انفرادی نیز مینا پورموسوی از هیئت پینگ‌پنگ البرز بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب عنوان نخست و عنوان قهرمانی شد و شیما صفایی از همدان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

افروخته  گفت: فعالیت در بخش رده‌های سنی پایه یکی از خط مشی‌های اصلی هیات تنیس روی میز استان است که به صورت یک مدل سیستمی و با روش‌های سیستماتیک در حال پیگیری و اجرا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز