تشکیل بسیج متخصصین درسازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۲:۳۷
کد خبر: ۳۰۲۷۶۳
تشکیل بسیج متخصصین درسازمان جهاد کشاورزی هرمزگان
فرمانده مرکزمقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی گفت: بسیج متخصصین با هدف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، شناسایی ظرفیت ها، چالش ها و بهره گیری از تخصص پژوهشگران در تامین امنیت غذایی کشور در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است و بر همین اساس بسیج متخصصین در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فراهانی در همایش بسیج متخصصین افزود: دروزرات جهاد کشاورزی  18کانون تخصصی تشکیل شده است که مهمترین آنها شامل کانون گیاه پزشکی، شیلات، دام وطیو، باغبانی، امور عشایری  و تنظیم بازار می باشد.

وی اظهار داشت: تولید بر اساس نیاز کشو، کاهش وابستگی کشور به محصولات کشاورزی خارجی، استفاده از دانش متخصصان در تولید محصول با کیفیت  و رفع مشکلات بخش کشاورزی از جمله کمبود آب از مهمترین برنامه های بسیج متخصصین در جهاد کشاورزی است .

فراهانی با اشاره به اینکه بسیج در هر بخشی ورود کرده است باعث تحول شده است بیان داشت: در بخش کشاورزی 30 درصد محصولات به ضایعات تبدیل می شوند و باید برنامه ریزی مناسب این ضایعات را کاهش دهیم.

وی افزود: هرمزگان با داشتن دریا بستر مناسبی برای آبزی پروری دارد و باید با استفاده از تخصص بسیجیان پژوهشگر این بخش را فعال تر سازیم

در ادامه این همایش رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: بخش کشاورزی درراستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بیشترین ظرفیت را در تولید و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

ناصر حیدری پوری افزود: امروز بخش کشاورزی نیاز به علم کشاورزی و تحقیق دارد که بسیج متخصصین می تواند بازوی علمی سازمان جهاد کشاورزی در اجرای طرح ها باشد.

وی در پایان افزود: امیدواریم با همکاری بیسج متخصصین در آینده شاهد تحول در بخش کشاورزی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز