به‌زودی نماز جمعه در جوکار برپا می‌شود

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۲:۵۵
کد خبر: ۳۰۲۹۰۲
به‌زودی نماز جمعه  در جوکار برپا می‌شود
حجت‌الاسلام‌ سیدحسن فاضلیان از برگزاری نماز جمعه در چهار نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نامگذاری دوم تا نهم مردادماه به نام هفته نماز جمعه اظهار کرد: اولین نماز جمعه در سال 1358 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی و با حضور گسترده مردم در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه در دین مبین اسلام بیان کرد: نماز جمعه به عنوان یکی از بزرگترین آیین‌های معنوی و اجتماعات مسلمانان بوده که باعث وحدت و پیوستگی بیشتر مسلمانان در برابر دشمن می‌شود.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه صفوف به هم پیوسته مسلمانان در نماز جمعه ناامیدی دشمن را بیشتر می‌کند گفت: آشنایی مردم با مسائل عبادی، سیاسی،  فرهنگی و... از دیگر آثار برپایی نماز جمعه است.

وی با اشاره به اینکه در بیش از 770 نقطه کشور نماز جمعه برپا می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر در 24 نقطه استان همدان نیز شاهد برپایی نماز باشکوه جمعه هستیم.

فاضلیان با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه شهرستان ملایر گفت: این نماز جمعه در 21 رمضان سال 1358 به امامت مرحوم آیت الله میرشاهولد، اولین امام جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

وی از برگزاری نماز جمعه در چهار نقطه شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر نماز جمعه در شهر ملایر، سامن، ازندریان و روستای اسلام‌آباد برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه به دنبال برگزاری نماز جمعه در دیگر نقاط شهرستان ملایر نیز هستیم، خاطرنشان کرد: به‌زودی در شهر جوکار نیز نماز جمعه برگزار خواهد شد.

نظر شما