تجلیل از فعالین قرآنی شهرداری بندرعباس.

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۷:۵۸:۵۹
کد خبر: ۳۰۳۰۵۶
تجلیل از فعالین قرآنی شهرداری بندرعباس.
در مراسمی فعالین قرآنی شهرداری بندرعباس مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده در این مراسم اظهار کرد: ماه رمضان یکی از ایام ویژه است که از سوی خداوند و بزرگان دینی ما تأکیدات زیادی نسبت به آن شده است.

وی با اشاره به اینکه انسان در این ماه باید برنامه‌ ویژه‌ای برای خودسازی داشته باشد، افزود: همچنین سفارش بسیار زیادی درباره پرداختن به قرآن در این ماه شده است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: فعالیت‌های قرآن در هر سطوح مختلف برای کارکنان ادارات نیاز است، زیرا پرداختن به قرآن در تقویت روحیه بسیار مؤثر بوده و باعث ایجاد روحیه نشاط در آنها می‌شود.

امینی‌زاده با تأکید بر ارایه آموزش‌های دینی و قرآنی بین کارکنان، گفت: خوشبختانه کارکنان شهرداری بندرعباس روحیه همسویی با فرامین دینی دارند که یکی از نمودهای عینی آن، برگزاری محافل انس با قرآن و جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

گفتنی است، جزءخوانی و ختم قرآن‌کریم در ایام ماه مبارک رمضان از سوی ستاد اقامه نماز شهرداری بندرعباس با حضور کارکنان شهرداری بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمد صادقی، مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری بندرعباس و همچنین 13 نفر از فعالین قرآنی شهرداری بندرعباس مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز