مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران:

مطالبات ایثارگران بحق است

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۸:۵۸:۱۰
کد خبر: ۳۰۳۰۸۲
مطالبات ایثارگران بحق است
حاج میرزا سلگی با تاکید بر تکریم واقعی خانواده ایثارگران گفت: مطالبات ایثارگران بحق است و همه وظیفه دارند به خواسته های آنان پاسخ بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مشاور استاندار همدان در نشستی با ایثارگران شهرستان اسدآباد افزود: توجه دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگران نشان از این حقیقت است که انقلاب اسلامی ریشه در ایثارگری دارد.

وی با تاکید بر تکریم واقعی خانواده ایثارگران گفت: مطالبات ایثارگران به حق است و همه وظیفه دارند به خواسته های آنان پاسخ بدهند.

وی قرائت وصیت نامه شهداء و آراستن فضای جامعه با یاد و خاطره شهدا را به مسوولان یادآوری کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار آسانی نیست و باید در این راستا تفکر و سلیقه جوانان و نسل جدید را مورد توجه قرار داد.

سلگی در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هر دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا را قبول دارد گفت: ایستادگی این دو گروه در مقابل یکدیگر نشان از کم ظرفیتی برخی افراد است.

وی تصریح کرد: اگر عده ای می خواهند اصلاح طلب و اصولگرا را در مقابل همدیگر قرار دهند از دسیسه های دشمنان نظام است و باید هوشیارانه عمل کرد.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه، شهداء، حکومت شیعه و علوی از اصول انقلاب هستند و همه ما علاوه بر اینکه به این اصول اعتقاد داریم اصلاحگر نیز هستیم.

سلگی با بیان اینکه افرادی با عناوین و اشکال مختلف در مقابل ارزشهای انقلاب ایستادگی می کنند ، خاطرنشان کرد: باید برای هدایت این افراد تلاش کنیم و آنها را برادر و خواهر خود بدانیم و دشمن فرض نکنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز