پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۰۳۰۹۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از پیشرفت ۴۰ درصدی فاز نخست پروژه احداث ساختمان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در بندرعباس خبرداد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد، در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: این ساختمان در سه طبقه به متراژ یکهزار و ۵۷۵ متر مربع در دو فاز احداث می شود که عملیات اجرایی فاز نخست به متراژ یکهزار و ۵۰ متر مربع از ابتدای سال جاری آغاز و هم اینک ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه میلیارد ریال برای ساخت این مرکز هزینه شده است، افزود: هزینه احداث این مرکز فرهنگی هنری ۱۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

درویش نژاد گفت: فاز نخست این مرکز شامل مسجد، فضای اداری کانون های فرهنگی هنری مساجد، سالن کنفرانس، کلاس های آموزشی، انبار کتاب، کتابخانه تخصصی، کافی نت، مرکز رسانه های دیجیتال و سرویس های بهداشتی است که به صورت سازه بتنی هزینه های آن از اعتبارات استان تأمین شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، این مقام مسئول با اشاره به روند توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان طی سال های اخیر، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده مراجعان فعالان کانون ها و فضای محدود دبیرخانه، ایجاد فضای مستقل و درخور شأن ضروری بود.

درویش نژاد با اشاره به ارائه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در این مرکزتأکید کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ارائه خدمات به جامعه هدف به شکل مطلوب تری صورت خواهد گرفت.

وی به ساخت مسجد در این پروژه اشاره کرد و افزود: اختصاص ۵۰۰ متر مربع از این پروژه به فضای مسجد در بین ساختمان های دبیرخانه های مساجد کشور بی نظیر است و اداره کردن کانون های فرهنگی هنری از طریق مسجد، بیانگر جامه عمل پوشاندن به شعار مسجد طراز و محور اسلامی است می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز