مدیرعامل ستاد دیه همدان:

۴۰ نفر از محکومان مالی و مهریه در همدان از بند زندان آزاد شدند

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۹:۲۰
کد خبر: ۳۰۳۱۹۱
۴۰ نفر از محکومان مالی و مهریه در همدان از بند زندان آزاد شدند
یدالله روحانی‌منش گفت: تعداد 40 نفر دارای محکومیت‌های مالی و مهریه بوده که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل ستاد دیه همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال 50 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان همدان با مبلغ کل بدهی بیش از 39 میلیارد و 788 میلیون ریال آزاد شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد 10 نفر با محکومیت‌های دیه و تعداد 40 نفر دارای محکومیت‌های مالی و مهریه بوده که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: از بین افراد مورد مساعدت تعداد 45 نفر مرد و پنج نفر زن بودند و در ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ 4 میلیارد و 355 میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ 3 میلیارد و 375 میلیون و 950 هزار ریال، تعداد سه نفر از مددجویان از این طریق آزاد شده‌اند و بیش از 4 میلیارد و 259 میلیون ریال به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.

روحانی‌منش گفت: با دعوت از شکات پرونده‌ها نیز بیش از 13 میلیارد و 261 میلیون ریال در شورای حل اختلاف شعبه 116 ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است و تعداد 2 نفر هم با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره‌ای از زندان آزاد شدند.

وی عنوان کرد: 28 نفر از مددجویان با پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 695 میلیون و 500 هزار ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شدند و برای آزادی 17 نفر از زندانیان نیز مبلغ 6 میلیادر و 459 میلیون ریال وام بانکی پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افزود: همچنین در امر آزادسازی محکومان جرائم غیرعمد استان همدان نیز میزان آورده و همیاری مددجویان بیش از 2 میلیارد و 380 میلیون ریال بوده است.

وی ابراز کرد: شماره حساب‌های 0106329555001 سیبای بانک ملی و 2030303037 جام بانک ملت قابل واریز در تمام شعب این بانک‌ها برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز