مدیر دفتر انفورماتیک شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

راه‌اندازی سامانه ثبت حوادث برق ۱۲۱ در ۵ شهر‌ استان همدان

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵:۲۴
کد خبر: ۳۰۳۳۹۰
راه‌اندازی سامانه ثبت حوادث برق ۱۲۱ در ۵ شهر‌ استان همدان
احمد نادری از راه‌اندازی سامانه ثبت حوادث برق 121 در شهرهای قروه، گل تپه، سامن، جوکار، فیروزان و شیرین سو خبر داد.

مدیر دفتر انفورماتیک شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان اظهار داشت: سامانه ثبت حوادث 121و ضبط مکالمات شرکت توزیع در شهر‌های قروه، گل تپه، سامن، جوکار، فیروزان و شیرین سو راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این سامانه در پی تماس‌های مردمی با شماره‌ 121 و اعلام قطعی‌ها و دیگر حوادث ضمن ضبط مکالمات تمام مراحل ثبت و با مشخص شدن مکان مورد نظر اطلاعات به صورت مکانیزه به اکیپ‌های عملیاتی ارسال می‌شود.

مدیر دفتر انفورماتیک شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: پس از انجام رفع مشکل برقی اعلام شده نیز نتایج در این سامانه ثبت و نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به مزایای بهره‌گیری از سامانه ثبت حوادث و ضبط مکالمات بیان داشت: این سامانه ضمن نگهداری اطلاعات منبع خوبی در برآورد خاموشی‌های شهرهای مربوطه نیز به شمار می‌رود.

نادری به اهداف راه‌اندازی این سامانه در واحدهای تابعه شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و گفت: سهولت و تسریع در ورود اطلاعات حوادث و رویدادهای شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف بهمراه رویدادهای مربوط به روشنایی معابر از مهمترین اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی با بیان اینکه این سامانه امکان دسترسی سریع به آمار دقیق حوادث و خاموشی‌ها را در اختیار مسئولان ذیربط قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: محاسبه مدت زمان خاموشی و انرژی توزیع نشده در شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط از دیگر مزایای سامانه ثبت حوادث است.

نظر شما