مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی

دختران بسکتبالیست مشهد به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۹:۴۵
کد خبر: ۳۰۳۳۹۴
دختران بسکتبالیست مشهد به مرحله نیمه‌نهایی  رسیدند
با اتمام مسابقات مرحله گروهی مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی ، دختران بسکتبالیست خراسان رضوی با شکست تبریزی‌ها به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات بسکتبال دسته یک دختران دانشگاه آزاد که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است بعدازظهر امروز با مشخص شدن چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.

در آخرین بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها دو تیم خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان جمیله نگهبان موفق شدند با پیروزی برابر حریف آذری خود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

دختران بسکتبالیست خراسان رضوی در دو کوارتر ابتدایی بازی با نتایج 12 بر 6 و 14 بر صفر به برتری رسیدند و در مقابل تیم تبریز هم در دو کوارتر بعدی با حساب 12 بر 6 و 17 بر 15 پیروز شدند.

در مجموعه بازی تیم خراسان رضوی با نتیجه 47 بر 35 و اختلاف 12 امتیازی حریف خود آذربایجان شرقی را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در این مسابقه مونا عزیزیان با کسب 17 امتیاز پرامتیازترین بازیکن مشهدی‌ها بود و تانیا حمزه‌پور با 11 امتیاز عملکرد خوبی برای نماینده مازندران داشت.

تیم آذربایجان شرقی با قبول سومین شکست متوالی خود به لیگ دسته دوم این رقابت‌ها سقوط کرد.

این رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی چهارشنبه با برگزاری دو مسابقه پیگیری خواهد شد که تیم‌های برنده به دیدار نهایی می‌روند و تیم‌های بازنده برگزارکننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود.

براساس برنامه در نخستین مسابقه تیم‌های فارس و تهران به مصاف هم می‌روند و تیم همدان میزبان مسابقات برابر دختران بسکتبالیست خراسان رضوی به میدان خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز