مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قزوین:

کشتی قزوین سر و سامان می گیرد

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۰۳۳۹۸
کشتی قزوین سر و سامان می گیرد
مشهدی آقایی گفت: حل مشکلات کشتی قزوین و ارتقای جایگاه این رشته در استان، دغدغه و مطالبه بسیاری از ورزش دوستان قزوینی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مشهدی آقایی در نشست هیات رئیسه هیات کشتی استان قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد گفت: امیدواریم با تلاش اعضای هیات رییسه و افراد دلسوز، کشتی استان مسیر رشد و پیشرفت را با سرعت طی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قروین از کشتی به عنوان ورزش اول کشور یاد کرد و گفت: حل مشکلات کشتی قزوین و ارتقای جایگاه این رشته در استان، دغدغه و مطالبه بسیاری از دلسوزان و ورزش دوستان قزوینی است.

وی با تاکید بر اینکه کشتی قزوین برای رسیدن به جایگاه شایسته خود به همدلی اهالی این رشته نیازمند است، افزود: امیدواریم با یک برنامه ریزی اصولی و مناسب، قدم های لازم برای رشد و توسعه کشتی استان برداشته شود تا کشتی قزوین سر و سامان گیرد.

مشهدی آقایی با قدردانی از خدمات مسعود نصرتی، شهردار قزوین به عنوان رییس هیات کشتی استان، گفت: با وجود استعفای شهردار، قصد داریم تا همچنان از توانمندی های وی برای کمک به کشتی استان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین افزود: با توجه به درخواست شهردار برای کناره گیری از ریاست هیات، از وی در ترکیب هیات رییسه کشتی استان استفاده خواهیم کرد.

در این نشست، ضمن تشریح مسایل و مشکلات کشتی استان قزوین، مقرر شد تا زمان معرفی سرپرست، برنامه ها و امور هیات با نظارت هیات رییسه و از سوی محمد مهدی عباسی دبیر کشتی استان پیگیری و دنبال شود.

در این جلسه همچنین فرهاد رحمانی به عنوان مسوول هماهنگی هیات رییسه هیات کشتی استان معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز