همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی؛

برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۶:۴۲
کد خبر: ۳۰۳۵۲۰
برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام شد
محمد مشهدی آقایی اظهار داشت: برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران و هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین: محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان  قزوین، در خصوص هفته ترویج فرهنگ پهلوانی گفت: این برنامه ها از روز ششم مردادماه آغاز می شود و تا روز دوشنبه دوازدهم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ادامه خواهد داشت.

مشهدی آقایی مهمترین ویژگی برنامه های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی امسال در استان را شامل دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار قزوین، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با پیشکسوتان ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: تجلیل از پیشکسوتان ورزش پهلوانی، دیدار با خانواده های شهدا، خادمین و الگوهای مرام پهلوانی و هیات های ورزشی مروج فرهنگ پهلوانی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: اجرای حرکات ورزش باستانی در بوستان الغدیر قزوین و تجلیل از مربیان فعال باستانی استان نیز در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز