در آستانه روز خبرنگار در قائمشهر اتفاق افتاد؛

شکایت از مدیرمسئول رسانه حامی دولت!

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۹:۴۶
کد خبر: ۳۰۳۶۴۱
در آستانه روز خبرنگار، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قائمشهر از مدیرمسئول یک پایگاه خبری حامی دولت شکایت کردند!

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای تازه ای پیش روی رسانه ها و خبرنگاران ایجاد شد تا بتوانند نظرات و حتی انتقادات خود را در جهت بهبود اوضاع و احوال کشور در حوزه های مختلف بیان کنند و به همین جهت شاهد هستیم فضای رسانه ای کشور فعال تر از دوره 8 ساله دولت قبل به وظایفی که چارچوب قانون برایش مشخص نموده عمل می کند.

در این میان هستند برخی از مدیرانی که کمافی السابق انتقادی را بر نمی تابند و با اولین مطلب انتقادی دست به شکایت برده تا بدین ترتیب منتقد خود را خاموش کنند.

اکنون و در آستانه روز خبرنگار شاهد هستیم رئیس شورای اسلامی و شهردار قائمشهر به دلیل برخی مطالب انتقادی و همین طور تشکیل یک کمپین در راستای کمک به بهبود وضعیت این شهر، از مدیرمسئول یکی از پایگاه های خبری مازندران که در راستای اهداف دولت تدبیر و امید قلم می زند، شکایت کرده و این جوان تحصیلکرده را پای میز دادگاه کشانده اند.

در این بین رسانه های استان سکوت وحشتناکی را پیشه ساخته اند و گویی با همین شکایت بقیه نیز ماست ها را کیسه کردند در حالی که به نظر می رسد هیچ یک از مطالبی که از سوی این پایگاه خبری منتشر شده جنبه تهمت و توهین و افترا نداشته و تنها به برخی از مشکلات شهری، که در حوزه فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر است، اشاره نموده ولی گویا این دوستان به جای ارسال جوابیه و تنویر اذهان عمومی آسان ترین راه ممکن را در پیش گرفته و از مدیرمسئول این پایگاه خبری شکایت برده اند.

این انتظار وجود دارد در آستانه روز خبرنگار و در حالی که بارها ریاست محترم جمهور از تعامل میان مدیران و اصحاب رسانه سخن گفته و تاکید داشته از شکایت علیه رسانه ها خودداری شود، این دو مدیر اصولگرا از شکایت خود صرف نظر کرده و اگر شائبه ای در ذهن مردم ایجاد شده با پاسخ های منطقی این شائبه ها را پاک کنند.

نکته دیگر اینکه می طلبد دادگستری استان مازندران هر چه زودتر نسبت به ایجاد دادسرای ویژه برای رسانه ها اقدام کند تا اگر شکایتی در این خصوص مطرح می شود در محلی رسیدگی شود که قضات آن به این مقوله شناخت وافی و کافی داشته باشند و با زیر و بم کار رسانه ای آشنا باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز