مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری قزوین خبر داد؛

اطلس قزوین راه‌اندازی شد

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۳:۱۰
کد خبر: ۳۰۳۷۲۵
اطلس قزوین راه‌اندازی شد
محسن اسفندیاری گفت: سامانه اطلس شهر در پرتال شهرداری قزوین تهیه، طراحی و بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محسن مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری گفت: اطلس‌های شهری، تعریف و تصویری جامع و شایسته‌ای از هر شهر می‌باشند که با نگاهی جامع نگر به شهر و با معرفی مناطق و نواحی شهری راهگشای بسیاری از مدیران، کارشناسان، برنامه ریزان و محققان می باشد.

وی افزود: سامانه اطلس شهر در پرتال شهرداری قزوین تهیه، طراحی و بارگذاری شد، که از طریق این سامانه می‌توان به ارزیابی وضعیت و خصوصیات عمومی شهر در ابعاد گوناگون، دسترسی به شاخص‌های آماری و... پرداخت.

 این مسوول اشاره کرد: سامانه اطلس شهر قزوین شامل بخش‌های معرفی اطلس، سرزمین، جمعیت، آموزش، شهرسازی، حمل و نقل، گردشگری، مسکن، تاسیسات و تجهیزات و نقشه ها می باشد.

 مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری قزوین افزود: اطلاعات و نقشه‌ها از سوی اداره GIS سازمان آمار و فن آوری گردآوری و تهیه شده است و منابع مورد استفاده کتاب های مینودر، سیمای استان قزوین، طرح توسعه و عمران شهر قزوین و ... می‌باشد.

وی گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به پرتال سازمان فاوای شهرداری قزوین به آدرس: http://fava.qazvin.ir  وارد سامانه اطلس شهر قزوین شده و اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز