نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت‌های توسعه لرستان در دولت تدبیر و امید پیشرفت محسوسی دارد

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۴:۳۳
کد خبر: ۳۰۳۹۳۸
زیرساخت‌های توسعه لرستان در دولت تدبیر و امید پیشرفت محسوسی دارد
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:زیرساخت‌های استان لرستان در گذشته به هیچ وجه وضعیت مطلوبی نداشت، ولی خوشبختانه در حال حاضر با اقداماتی که صورت گرفته وضعیت در حال بهتر شدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، اللهیار ملک‌شاهی پنج‌شنبه شب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد بیان کرد: امروز اشتغال مهم‌ترین معضل کشور و استان ما است که باید ببینیم با چه راهکاری می‌توانیم این معضل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که به تنهایی دولت نمی‌تواند این معضل را از بین ببرد، چراکه از نظر مالی این توان را ندارد و نمی‌تواند این کار را انجام دهد و علاوه بر آن قانون نیز دولت را از سرمایه‌گذاری ممنوع کرده است و در واقع دولت فقط باید زیرساخت‌ها را فراهم کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: امروز اشتغال مهم‌ترین معضل موجود در کشور و به ویژه استان لرستان است که باید برای حل آن تلاش شود.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زیرساخت‌های استان لرستان در گذشته به هیچ وجه وضعیت مطلوبی نداشت، ولی خوشبختانه در حال حاضر با اقداماتی که صورت گرفته وضعیت در حال بهتر شدن است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که دولت دارد، دولت باید از ظرفیت بخش خصوصی در حل مشکلات و رشد و توسعه استان استفاده کنیم و باید شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم کنیم که با توجه به ظرفیت بالای گردشگری در لرستان صنعت گردشگری می‌تواند با کمک بخش خصوصی عامل توسعه استان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز