معاون امور عمرانی استانداری لرستان:

مدیران عالی حمایت‌کننده از تولید عامل توسعه استان خواهند بود

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۶:۳۹
کد خبر: ۳۰۳۹۴۳
مدیران عالی حمایت‌کننده از تولید عامل توسعه استان خواهند بود
معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یکی از عواملی که باعث توسعه می‌شود، وجود مدیران عالی حمایت‌کننده از تولید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، محمد اصلانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی دهکده گردشگری و سلامت مخمل‌کوه خرم‌آباد اظهار داشت: توسعه حاصل نمی‌شود، مگر اینکه تولید افزایش یابد و با توجه به اینکه زمین و سرمایه لازم برای توسعه استان وجود دارد، باید عوامل موفق نبودن در گذشته را پیدا کنیم.

وی افزود: یکی از عواملی که باعث توسعه می‌شود، وجود مدیران عالی حمایت‌کننده از تولید است که در کنار خواسته مدیران میانی و مردم نقش مهمی در افزایش تولید دارد و یقینا در این شرایط با وجود سرمایه‌های بسیار خوب در استان می‌توانیم به توسعه برسیم.

اصلانی دو عامل اساسی را در رسیدن به توسعه تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که باید برطرف شود، این است که مدیران میانی باید پا به پای مدیریت عالی و در جهت توسعه گام بردارند و در واقع مدیران میانی باید دلسوزانه‌تر و پیگیرانه‌تر در جهت توسعه و پیشرفت استان گام بردارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این توده‌های جامعه و مردم نیز باید در جهت توسعه و افزایش تولید حرکت کنند و یقینا توسعه محقق نمی‌شود، مگر اینکه مردم خودشان بخواهند.

معاون عمرانی استاندار لرستان بیان داشت: سرمایه‌های عمومی دولت محدود هستند و بواقع دولت به تنهایی نمی‌توانند باعث توسعه استان شوند، ولی با این حال مدیریت لرستان بدنبال این است تا کاستی‌های استان را با داشته‌هایی که دارد، خود برطرف کند، اما متاسفانه در برخی موارد بجای تشویق و ترغیب برخی‌ها به تخریب می‌پردازند.

اصلانی عنوان کرد: همه باید در مسیر توسعه استان همدل و همزبان باشیم و در یک جهت گام برداریم و در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه نیز باید توجه ویژه داشته باشیم و راه را برای حضور آن هموار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز