دیدار استاندار خراسان رضوی با حضرت آیت الله العظمی فیاض

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۰۴۰۵۳
دیدار استاندار خراسان رضوی با حضرت آیت الله العظمی فیاض
استاندار خراسان رضوی با حضرت آیت الله العظمی محمد اسماعیل فیاض دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا وبه نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان  در این دیدار که با حضور حضرات آیات مکارم شیرازی و شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی همراه بود؛ از وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عنوان عظیم‌ترین ظرفیت فرهنگی کشور یاد کرد و گفت: مشهد مقدس کانون توجه مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت است و این فرصت مهم باعث شده که ما سالانه پذیرای حدود 27 میلیون زائر از اقصی نقاط ایران و جهان باشیم که دو میلیون نفر آن‌ها را زائران خارجی تشکیل می دهند.
وی افزود: خراسان رضوی به لحاظ جمعیت و وسعت جزو استان‌های مهم و پهناور کشور به شمار می‌رود و با اقتصادی قوی دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های گردشگری، صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی است.
استاندار خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت ملاقات به وجود آمده، تاکید کرد:  همواره برای ارائه خدمت بهتر به زائران و مجاوران از منویات بزرگان استفاده خواهیم کرد.
رشیدیان تلاش برای رفع دغدغه های مراجع بزرگوار در موضوعات مختلف مشهد مقدس را یک الزام دانست و تصریح کرد: خواهان دعای خیر برای حصول توفیق در این مسیر هستیم.
حضرت آیت الله العظمی محمد اسماعیل فیاض نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مشهد مقدس بین مسلمانان و شیعیان جهان، ضمن تاکید بر لزوم ارتقا سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به زائران، از دست اندر کاران این حوزه تقدیر و روند فعالیت ها را مطلوب ارزیابی کرد.  
گفتنی است؛
محمداسحاق فیاض از مراجع تقلید شیعه و ساکن شهر نجف در کشور عراق است. وی از شاگردان برجسته سید ابوالقاسم خویی بوده است.
محمداسحاق در سال ۱۹۳۰ در قریه «صوبه» یکی از قریه‌های ولایت غزنی در مرکز افغانستان، واقع در جنوب پایتخت این کشور یعنی کابل به دنیا آمد،
طبق اعلام دفتر معظم له سفر این مرجع تقلید به مشهد مقدس از روز سه شنبه شش مرداد آغاز شده است.
11
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز