فرماندار بندرعباس:

اردوهای جهادی ظرفیت خوبی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۷:۳۳:۵۶
کد خبر: ۳۰۴۰۹۵
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، مراسم طرح هجرت 3 اردوی سازندگی بسیج دانش آموزی به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس برگزار شد

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت : هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، زدودن محرومیت از مناطق محروم، نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه و ایجاد محیط کار سالم و با نشاط برای جوانان عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی که به عنوان یکی از فعالیت های بسیج نمونه بارزی از ارائه خدمات با خلوص نیت و بدون هیچ چشم داشتی است و هدف از برگزاری اردوهای جهادی و هجرت تنها پر کردن اوقات فراغت جوانان نیست بلکه هدف از برپایی این اردوها تأکید بیشتر بر تربیت جوانان است .

احمد پویافر بیان داشت : اردوهای جهادی ظرفیت خوبی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم است و آموزش و پرورش نیز در این راستا با تمام جدیت در عرصه حضور دانش آموزان و مربیان همکاری خواهد داشت .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : اثرات اجتماعی طرح شامل کسب تجربیات شغلی و مهارتی ، تقویت توانمندی‌های فردی و گروهی و آشنا شدن جوانان جامعه با محرومیت‌های روستا و زندگی ساده روستاییان است.

پویافر در پایان اضافه کرد : وظیفه همه دستگاههای اجرایی شهرستان بندرعباس این است که با مجریان و مسئولان این طرح ، نهایت همکاری را داشته باشند و در راستای رفع مشکلات و موانع گام بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز