ترویج دین مبین اسلام و جلوگیری از ترویج خرافات و بدعت ها یکی از مهم ترین وظایف مبلغین است

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۷:۴۴:۱۶
کد خبر: ۳۰۴۰۹۷
ترویج دین مبین اسلام و جلوگیری از ترویج خرافات و بدعت ها یکی از مهم ترین وظایف مبلغین است
رئیس تبلیغات اسلامی جاسک گفت:ترویج دین مبین اسلام وجلوگیری از ترویج خرافات و بدعتها امروز یکی از مهم ترین وظایف مبلغین است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حجت الاسلام حمید غلام پور،رئیس تبلیغات اسلامی جاسک،چهارشنبه 7مردادماه جاری،در مراسم تجلیل از مبلغین وروحانیونی که در ماه مبارک رمضان وظیفه تبلیغ و ترویج دین اسلام را عهده دار بودند گفت: بزرگترین وظیفه مبلغین دین را که از سوی ائمه معصوم(ع) ابلاغ شده و آن جلوگیری از انحراف و هرگونه بدعت در دین است.

وی افزود:روحانیون علاوه بر مسئولیت شرعی خود در مقابل رویدادهای جامعه اسلامی نیز،مسئولیتی اجتماعی دارند و باید در راستای رشد فکری و اعتقادی جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام غلام پورازمبلغین وخانواده های آنها که همواره با پشتیبانی و حمایت خود یاریگر اسلام و ترویج آن بوده اند تقدیرو تشکر کرد و گفت: به برکت حضور مبلغین مراسم ماه مبارک رمضان و شبهای قدر با شورو حال فراوان و با حضور اکثریت مردم در سطح شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک درادامه خطاب به مبلغین گفت: مبلغ باید علاوه بر ترویج اصول و ارزش ها سیاسی باشید اما بازیچه دست دیگران نباشد و اهل مطالعه و آگاه به زمان و موقعیت ها باشد تا بتواند در ترویج اهداف و آرمان ها موفق باشد.

وی تصریح کرد:روحانیون در خط مقدم فرهنگ هستند و در مقابل جنگ نرم دشمن به‌عنوان اولین پاسداران حفظ و حراست از اعتقادات مردم و جوانند و تبلیغ دین اسلام، تبلیغ اوامر و فرامین الهی و دعوت به سوی خداست و دعوت به سوی فلاح و رستگاری جوامع اسلامی و بالاخره دعوت به تمام خیرهاست.

وی در پایان توضیح داد: با توجه به اینکه در گذشته راهبرد تزلزل اسلام از طرف غربی‌ها جنگ سخت بود اما امروز شاهد جنگ نرم هستیم و وظیفه همه ما طلاب این است که با ارائه راهکارهای بتوانیم این جنگ نرم را خنثی و از چنین میدانی هم سربلند بیرون بیاییم.

شایان ذکراست که در پایان این مراسم هدیه ولوح تقدیری به رسم یاد بود به این عزیزان تقدیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز