مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۵:۰۸
کد خبر: ۳۰۴۲۸۰
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد
با حضور معاون حقوقی و پارلمانی و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امام جمعه قم مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این مراسم که امروز در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، دکتر صالحی معاون فرهنگی و دکتر نوش آبادی معاون حقوقی و پارلمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین محمدمهدی احمدی مدیرکل امور استانی های وزارت، آیت الله سعیدی امام جمعه قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، نماینده بیوت مراجع عظام تقلید و جمعی از مدیران استان حضور داشتند.

در این مراسم سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: قم جایگاه ویژه ای دارد علاوه بر این اینکه وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع) در اینجاست، سابقه گسترده ای دارد و به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: قم مرکز بزرگ حوزه های علمیه است و از نظر کمیت و کیفیت و زیرساخت ها در بهترین جایگاه است و قم به عنوان پایگاه گسترش فرهنگ و تبلیغ دینی کشور تلاش گسترده دارد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قم به عنوان پایگاه نظریه سازی است و پایگاه بین المللی جهان اسلام است و در راستای تاثیرگذاری و ارتباط با دیگر کشورها تلاش جدی دارد.

صالحی بیان داشت: قم به عنوان چنین جایگاهی حق دارد که مورد اهتمام باشد و عبارت مقام معظم رهبری که فرمودند خدمت به قم خدمت به آبروی اسلام است یک تعبیر مناسب و به جا است.

حسین نوش آبادی معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه قم گفت: قم دارای جایگاه ارزشمند بوده و به عنوان یک شهر فعال در عرصه فرهنگی می تواند تلاش جدی در گسترش مسائل فرهنگی داشته باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان داشت: ظرفیت قم می تواند به عنوان یک نقطه اتصال در کارها باشد و می تواند به عنوان یک نهاد عظیم فرهنگی و حوزوی فعالانه در کشور بدرخشد.

نوش آبادی گفت: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی سبک و سیره زندگی ایرانی اسلامی را به تصویر بکشاند.

وی گفت: حوزه و علما باید به کمک ما بیایند و برای اینکه بتوانیم در جنگ نابرابر و نبرد فرهنگی دشمن به موفقیت برسیم باید حوزه کمک ما کند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام عباس دانشی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب و از زحمات حجت الاسلام ایزدپناه قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز