برگزاری دهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۷:۳۲
کد خبر: ۳۰۴۸۲۰
معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان عنوان نمود: در جلسات کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به گونه ای تصمیم گیری شود که در کوتاهترین زمان مشکلات تولیدکنندگان حل شود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رضوانی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات ساختمان شهید حقیقت برگزار شد افزود: در راستای حل مشکلات تولید در استان پیش از هر چیز باید احساس مسئولیت وجود داشته باشد تا بتوان با ارائه راهکار نسبت به رفع موانع موجود در امر تولید گام برداشت.

رضوانی با اشاره به اهمیت موضوع تولید در رشد و توسعه استان گفت: جلسات کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل رفع موانع تولید به صورت هفتگی در راستای ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب به منظور حمایت از واحد های تولیدی برگزار می شود.

وی همچنین اضافه کرد: برای عبور از شرایط موجود و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی باید چاره اندیشی کنیم و پیشنهادات و راهکارهای مناسب را برای تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی اتخاذ نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف جلسات کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شناخت آسیب ها و رفع موانع موجود در مسیر توسعه صنعتی و تولید در چارچوب قوانین و مقررات است.

قابل ذکر است در دهمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات 4 واحد صنعتی و تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و 4 تفاهم نامه همکاری در جهت رفع مشکلات، بین بانک ها و واحدها منعقد گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز