نتایج روز نخست مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد کشور در همدان

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۱:۳۹
کد خبر: ۳۰۴۸۲۴
نتایج روز نخست مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد کشور در همدان
روز نخست مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد به میزبانی همدان با معرفی 6 تیم برتر پایان یافت.

به گزارش رخبرگزاری برنا از همدان، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان آغاز شد و با معرفی 6 تیم برتر روز نخست به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها براساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در روز نخست این رقابت‌ها، کردستانی‌ها چراغ نخستین برد را روشن کردند و در یک بازی نزدیک و تنها با اختلاف یک شوت از رده دور با حساب 42 بر 39 برابر حریف بیرجندی خود به برتری رسیدند.

از این گروه بوشهری‌ها با قرعه استراحت مواجه شدند.

بروجردی‌ها با غلبه بر ورزشکاران بندری به عنوان دومین تیم پیروزی روز نخست خود را معرفی کردند.

نماینده لرستان در این رقابت‌ها توانست با حساب قاطع 60 بر 21 برابر تیم بسکتبال دختران هرمزگان به برتری برسد و منتظر بازی اصفهان و گیلان باشد.

ورزشکاران کرمانشاهی در سومین بازی روز نخست با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده نتیجه را از حریف خوزستانی خود بردند و با نتیجه 51 بر 41 توانستند پیروزی شیرینی را برای خود رقم بزنند.

اصفهانی‌ها که در این مسابقات با آمادگی به نسبت بهتری حضور پیدا کرد‌ه‌اند در مصاف با حریف گیلان خود درخشیدند و در نهایت با حساب 55 بر 41 نتیجه این بازی را از آن خود کردند.

یکی از اتفاقات جالب این رقابت‌ها در دیدار بین تیم‌های چهارمحال بختیاری و قم رقم خورد؛ نماینده قم نتوانست اندوخته امتیازات خود را دورقمی کند و با اختلاف فاحشی شکست را پذیرا شد.

در این مسابقه دختران بلندقامت چهارمحالی با نتیجه 40 بر هفت یک پیروزی قاطع به دست آوردند.

آخرین برنده روز نخست این رقابت‎‌ها به نام کرمانی ثبت شد که در این مسابقه توانستند با حساب 50 بر 38 مقابل حریف خود قزوین به پیروزی دست پیدا کنند.

این رقابت‌ها روز دوشنبه 12 مرداد با برگزاری 6 مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد.

بازی نخست : گیلان ـ بروجرد

بازی دوم : خراسان جنوبی ـ بوشهر

بازی سوم: بندرعباس ـ اصفهان

بازی چهارم: خوزستان ـ قم

بازی پنجم: قزوین ـ زنجان

بازی ششم: کرمانشاه ـ چهارمحال و بختیاری

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز